پایش مستمر رضایتمندی مشتریان مخابرات منطقه اصفهان در راستای بهبود کیفیت خدمات

اقتصادی

ناصر مشایخی معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه اصفهان : در سال۹۷ توانستیم با ارائه خدمات و سرویس های بهینه ،اهداف تعیین شده  در چشم انداز خود را محقق سازیم .

به گزارش پایگاه خبری ارمغان شهر و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، ناصر مشایخی در برنامه رادیویی چترارتباط ، با اشاره به تعداد مشترکان در بخش های مختلف مخابرات خاطر نشان کرد : مخابرات منطقه اصفهان در سال ۹۷ با بیش از ۶ میلیون مشترک تلفن همراه  در سطح استان  موفق به کسب رتبه نخست در بخش بازاریابی و فروش همراه اول در بین استان های هم گروه شد .

معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه اصفهان افزود :  رضایتمندی مشتریان از خدمات و سرویس های ارائه شده یکی از شاخصه های مهم در اهداف تعیین شده از سمت شرکت مخابرات ایران بوده و در مخابرات منطقه اصفهان نیز  پایش مستمر رضایتمندی مشتریان به صورت ماهانه ، دوره ای و سالیانه در راستای بهبود کیفیت خدمات و سرویس ها در واحد تحلیل و سنجش مشتریان  صورت می پذیرد.

وی در پایان افزود : در سال گذشته  با ارتقاء نرم افزارCRM   به صورت متمرکز در بخش همراه اول ، تلفن ثابت و ADSL این امکان فراهم شد تا بتوانیم خدمات یکپارچه ای را با کیفیت و سرعت بیشتر ،در تمامی حوزه های ارتباطی به مشتریان ارائه دهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *