اعلام آمادگی بخش خصوصی اصفهان جهت ورود به عرصه واردات واکسن کرونا

در هفتمین نشست کمیسیون مسئولیت های اجتماعی و تشکلهای اتاق بازرگانی اصفهان از سامانه مهر کریمانه رونمایی شد و اعضای کمیسیون، مبحث نظام حاکمیت شرکتی کمیسیون، اقدامات کمیته بورس و سرمایه گذاری اتاق بازرگانی اصفهان و برنامه های سال جاری این کمیسیون را مورد بررسی قرار دادند همچنین مجتبی کاروان نائب رئیس این کمیسیون از آمادگی بخش خصوصی اصفهان در جهت ورود به واردات واکسن کرونا در صورت صلاحدید وزارت بهداشت خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری ارمغان شهر وبه نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، در ابتدای این نشست مجتبی کاروان، نائب رئیس کمیسیون مسئولیت اجتماعی  و تشکلها با ارائه توضیحاتی در خصوص کمیته بورس ذیل کمیسیون بازارپول و سرمایه اتاق بازرگانی ایران و همچنین اقدامات انجام شده در این کمیته ، از برگزاری جلسات این کمیته در اتاق بازرگانی اصفهان نیز خبر داد و ابراز امیدواری کرد این جلسات با محوریت اتاق بازرگانی اصفهان  برگزار شود تا با هم فکری و خرد جمعی بتوان پیشنهادات سازنده ای به دولت و سازمان بورس ارائه داد.

نائب رئیس کمیسیون مسئولیت اجتماعی و تشکل‌ها، در ادامه سخنانش از مهیا شدن بسته های معیشتی و توزیع آن ها در نیمه دوم ماه مبارک  رمضان خبر داد و گفت: خوشبختانه با همکاری فعالین اقتصادی و خیرین، در حدود 30 هزار بسته معیشتی برای افراد نیازمند آماده  و با همکاری بسیج بر اساس سامانه بانک اطلاعاتی مهر کریمانه توزیع شد،که امیدواریم در ادامه این تعداد افزایش یابد.

کاروان اضافه کرد: مقرر شده است تفاهم نامه ای مابین اتاق بازرگانی اصفهان و بیمارستان کاشانی نوشته شود که بر مبنای آن تعداد 12 تخت به بخش مراقبت های ویژه (ICU)این بیمارستان افزوده شود و در مقابل بیمارستان کاشانی نیز متعهد خواهد شد که خدماتی را در اختیار اعضای اتاق بازرگانی اصفهان قرار دهد.

وی  در بخش دیگری از صحبتهایش با اشاره به موضوع مثلث  توسعه اشتغال  تصریح کرد: در این حوزه تفاهم نامه ای بین اتاق بازرگانی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  امضا خواهد شد.

کاروان همچنین با  بیان این نکته که کمک های بخش خصوصی  استان اصفهان در  مدیریت بحران کرونا  در موجهای اخیر این  همه گیری موثر و سازنده بوده است تاکید کرد: بخش خصوصی استان اصفهان در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود، آمادگی خود در زمینه  واردات واکسن کرونا را اعلام کرده است و مذاکراتی در این زمینه با شرکت‌های خوشنام و فعال انجام شده است که  بنابر صلاحدید وزارت بهداشت  و در صورت نیاز  به این حوزه ورود خواهد کرد. 

در ادامه این نشست از سامانه مهر کریمانه که  با هدف شناسایی و ایجاد بانک اطلاعاتی جامع از خانواده های نیازمند استان اصفهان  و همچنین پیاده سازی نظام توزیع عادلانه توسعه پیدا کرده است رونمایی و بسترهای مختلف آن برای فعالین اقتصادی بیان شد.

بر اساس آنچه گفته شد این سامانه در حوزه های سخت افزاری و نرم افزاری نیازمند تقویت است که امید است در نهایت باعث شکل گیری نظام توزیع عادلانه  شود و به عنوان مبنای برنامه ریزی در جهت ارائه خدمات به خانوارهای نیازمند استان مورد استفاده قرار گیرد.

اعضای کمیسیون مسئولیت اجتماعی و تشکلهای اتاق بازرگانی اصفهان در بخش دیگری از این نشست به بررسی برنامه های این کمیسیون در سال جاری پرداختند که برگزاری وبینارها و تورهای مختلف در حوزه مسئولیت اجتماعی و همچنین پویش های گوناگون  از جمله پویش آدم حسابی ها از موارد مهم این برنامه ها عنوان شد و با تاکید مجتبی کاروان مقرر شد این پویش ها در کمیته مسئولیت اجتماعی اتاق بررسی شده و طرح ها و نظرات برای تصویب به کمیسیون ارائه شود.

نظام حاکمیت شرکتی کمیسیون  که یکی از حوزه های مطرح در حوزه مسئولیت اجتماعی است نیز از دیگر مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و  از آنجایی که شرکت ها تاثیر عمده بر سیستم اجتماعی دارند و بالارفتن بهره وری سازمان ها منجر به توسعه جامعه خواهد شد پیشنهاد شد این نظام در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی  و توسعه شرکت ها به فعالین اقتصادی معرفی  و بکار گرفته شود.

اشتراک گذاری

نظر دادن

تمام اطلاعات علامت گذاری شده با * را وارد نمایید. کدهای HTML مجاز نمی باشد.

  • اقتصاد
  • سیاست
  • شورا
  • شهرستان ها
به گزارش ارمغان شهر، قیمت دلار امروز، چهارشنبه
   به گزارش ارمغان شهر،امیر کشانی دردیدار با
به گزارش ارمغان شهر، دومین هفته از تعطیلات آغازین
به گزارش ارمغان شهر ، احمد وحیدی در حاشیه جلسه
به گزارش ارمغان شهر، سید احسان خاندوزی وزیر امور
به گزارش ارمغان شهر ، مجید افتخاری با اشاره به
به گزارش ارمغان شهر، تلاش برای توسعه انرژی‌های
  • 1
  • 2
  • 3

آخرین اخبار

به گزارش ارمغان شهر ، امروز (پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳) در نیمه غربی اصفهان، جنوب یزد، شرق لرستان، شمال فارس، برخی مناطق
به گزارش ارمغان شهر ، قیمت دلار در حالی نخستین روزهای سال جدید را سپری می‌کند که اخبار نامساعد سیاسی به ویژه در حوزه ...
به گزارش ارمغان شهر، قیمت دلار امروز، چهارشنبه هشتم فروردین 1403 در معاملات پشت خطی را در پله‌های اول و دوم کانال ...
   به گزارش ارمغان شهر،امیر کشانی دردیدار با «سلامی ازپویراز» (SELAMI OZPOYRAZ) رئیس مجمع اتاق بازرگانی ازمیر ترکیه ...
به گزارش ارمغان شهر، داوود زارعیان در این نامه خطاب به اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان ، از تلاش‌ مجدانه احمد
به گزارش ارمغان شهر، دومین هفته از تعطیلات آغازین سال ۱۴۰۳ در حالی آغاز شده است که روند سفرهای نوروزی ایرانیان هر چند

خبرهای تصویری

  • اقتصاد
  • سیاست
  • جامعه
  • حوادث
به گزارش ارمغان شهر ، امروز (پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳) در نیمه غربی اصفهان،
به گزارش ارمغان شهر ، قیمت دلار در حالی نخستین روزهای سال جدید را سپری ...
به گزارش ارمغان شهر، قیمت دلار امروز، چهارشنبه هشتم فروردین 1403 در ...
   به گزارش ارمغان شهر،امیر کشانی دردیدار با «سلامی ازپویراز» (SELAMI ...
به گزارش ارمغان شهر، داوود زارعیان در این نامه خطاب به اسماعیل قربانی مدیر
به گزارش ارمغان شهر، دومین هفته از تعطیلات آغازین سال ۱۴۰۳ در حالی آغاز ...
بالا
ما برای ارائه سرویس های خود و بهبود تجربه شما، از کوکی ها برای اهداف بسیاری در وب سایتمان استفاده می کنیم. کوکی ها برای عملکرد بهتر سایت از قبل تنظیم گردیده اند. More details…