بهره مندی بهینه  از ظرفیت جوانان در بهبود فرآیندها در صنعت آبفا در دستور کار قرار دارد

مدیرعامل آبفای استان اصفهان در نخستین گردهمایی هم اندیشی جوانان، بهره مندی بهینه از ظرفیت جوانان در بهبود فرایندها در صنعت آبفا را یکی از اولویت ها برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری ارمغان شهر ،حسین اکبریان با بیان اینکه برای بهره ور شدن بیشتر صنعت  به بیان  نقطه نظرات جوانان خوش فکر و با نشاط نیاز است خاطر نشان ساخت: مطالبه گری و روحیه کار تیمی از ویژگی جوانان امروز به شمار می آید و ما در صدد هستیم با استفاده از حداکثر توان این عزیزان در راستای چابک سازی صنعت آبفا در اصفهان بیش از همیشه بهره مند شویم و این امر یکی از رویکردهای اصلی آبفا در زمینه ارائه خدمات پایدار به مردم است.

وی ترکیب تجربه پیشکسوتان و نیروی جوانان را عامل مهم در پیشبرد اهداف سازمان دانست و عنوان کرد: جوانان در کنار پیشکسوتان می توانند با استفاده از رهنمودها و تجارب آنان عرصه خدمت رسانی به مردم را هموارتر سازند.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان جوانگرایی را یکی از راهبردهای این شرکت دانست و تصریح کرد: آینده متعلق به جوانان است، بر همین اساس زمینه ورود آنان در عرصه های مختلف در صنعت آبفا بیش از گذشته فراهم شده است.

اکبریان ضمن درخواست از  جوانان شاغل در صنعت آبفا برای بیان طرح ها و ایده های نو، اظهار داشت: جوانان باید با اتکا بر دانش روز و با رویکرد جهادی،  قدم های استواری برای خدمات رسانی پایدار به مردم در شهر ها و روستاها بردارند.

در ادامه این نشست مشاور مدیرعامل در امور جوانان با اشاره به برگزاری نخستین گردهمایی هم اندیشی جوانان آبفای استان اصفهان گفت: در این گردهمایی 112 نفر از کارکنان، 240 پیشنهاد در زمینه های اقتصادي، درآمدي و جذب سرمايه گذاري، فني و اجرايي، بهره برداري و بهره وري، مديريتي، توسعه خدمات و بهسازي فرآيندها، فرهنگي، اجتماعي و نشاط سازماني ارائه دادند.

امید ترویجی با اشاره به استقبال کارکنان در ارائه پیشنهادهای نوین و سازنده در راستای شکوفایی صنعت اظهار داشت: انتظار می رود در نشست هایی که در آینده نزدیک برگزار می شود کارکنان  مشارکت بیشتری در ارائه ایده های جدید  و بیان نقطه نظرات در زمینه های مختلف داشته باشند.

وی  استفاده از  ذهن خلاق کارکنان و نخبگان جوان را در ارتقای بهره وری ضروری دانست و گفت: جوانان شرکت باید به توان و ذهن خلاق خود باور داشته باشند و سعی کنند با ارائه پیشنهادات و طرح های جدید مشارکت اساسی در پیشبرد برنامه های شرکت از خود نشان دهند.

در این گرد همایی پیشنهاداتی در زمینه طراحی و پیاده سازی سامانه هوشمندی سازی کسب و کار و داشبوردهای مدیریتی، استفاده از ظرفیت آیین نامه ها و منابع علمی روز دنیا در کنار تجربه و دانش مدیریتی، استقرار سیستم های مدیریت عملکردکارکنان به جای ارزیابی عملکرد، استفاده از داده کاوی در بخش های مختلف شرکت در راستای کاهش هزینه ها، مدیریت بهینه در برنامه ریزی های آتی، روش حل مسئله و نظام پدید آوری و پیاده سازی و چالش طرح ها ارائه گردید.  

 

  

اشتراک گذاری

نظر دادن

تمام اطلاعات علامت گذاری شده با * را وارد نمایید. کدهای HTML مجاز نمی باشد.

  • اقتصاد
  • سیاست
  • شورا
  • شهرستان ها
به گزارش ارمغان شهر، قیمت دلار امروز، چهارشنبه
   به گزارش ارمغان شهر،امیر کشانی دردیدار با
به گزارش ارمغان شهر، دومین هفته از تعطیلات آغازین
به گزارش ارمغان شهر ، احمد وحیدی در حاشیه جلسه
به گزارش ارمغان شهر، سید احسان خاندوزی وزیر امور
به گزارش ارمغان شهر ، مجید افتخاری با اشاره به
به گزارش ارمغان شهر، تلاش برای توسعه انرژی‌های
  • 1
  • 2
  • 3

آخرین اخبار

به گزارش ارمغان شهر ، امروز (پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳) در نیمه غربی اصفهان، جنوب یزد، شرق لرستان، شمال فارس، برخی مناطق
به گزارش ارمغان شهر ، قیمت دلار در حالی نخستین روزهای سال جدید را سپری می‌کند که اخبار نامساعد سیاسی به ویژه در حوزه ...
به گزارش ارمغان شهر، قیمت دلار امروز، چهارشنبه هشتم فروردین 1403 در معاملات پشت خطی را در پله‌های اول و دوم کانال ...
   به گزارش ارمغان شهر،امیر کشانی دردیدار با «سلامی ازپویراز» (SELAMI OZPOYRAZ) رئیس مجمع اتاق بازرگانی ازمیر ترکیه ...
به گزارش ارمغان شهر، داوود زارعیان در این نامه خطاب به اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان ، از تلاش‌ مجدانه احمد
به گزارش ارمغان شهر، دومین هفته از تعطیلات آغازین سال ۱۴۰۳ در حالی آغاز شده است که روند سفرهای نوروزی ایرانیان هر چند

خبرهای تصویری

  • اقتصاد
  • سیاست
  • جامعه
  • حوادث
به گزارش ارمغان شهر ، امروز (پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳) در نیمه غربی اصفهان،
به گزارش ارمغان شهر ، قیمت دلار در حالی نخستین روزهای سال جدید را سپری ...
به گزارش ارمغان شهر، قیمت دلار امروز، چهارشنبه هشتم فروردین 1403 در ...
   به گزارش ارمغان شهر،امیر کشانی دردیدار با «سلامی ازپویراز» (SELAMI ...
به گزارش ارمغان شهر، داوود زارعیان در این نامه خطاب به اسماعیل قربانی مدیر
به گزارش ارمغان شهر، دومین هفته از تعطیلات آغازین سال ۱۴۰۳ در حالی آغاز ...
بالا
ما برای ارائه سرویس های خود و بهبود تجربه شما، از کوکی ها برای اهداف بسیاری در وب سایتمان استفاده می کنیم. کوکی ها برای عملکرد بهتر سایت از قبل تنظیم گردیده اند. More details…