به گزارش پایگاه خبری ارمغان شهر ، وی خاطر نشان کرد :وجود درگاههای متفاوت خدمت رسانی به طور قطع شرایط مناسب تری را برای ارائه خدمت ایجاد می کند که در این راستا مشترکین و متقاضیان می توانند با نصب اپلیکشن برق من بر روی گوشی های خود به کلیه خدمات شرکت توزیع دسترسی داشته باشند و با نصب آن کلیه خدمات فروش و پس از فروش از جمله سوابق صورت حساب ،ثبت قرائت ،خدمات فروش و پس از فروش ،اعلام مشکل روشنایی معابر،ثبت خاموشی و ...دسترسی یابند و بدون حضور در مراکز خدماتی و پیشخوان های خدمات دولت خدمات برق خود را به ساده ترین روش ممکن به دست آورند.
این مقام مسئول تاکید کرد : به عبارتی تمام خدمات به صورت کامل و تمام در اختیار کاربران قرار می گیرد و در این نرم افزار نه تنها کلیه خدمات مشترکین ارائه شده بلکه موقعیت مصرف کنند گان برق در طرح برق امید و در سطوح مختلف کم مصرف ،خوش مصرف و پر مصرف قابل مشاهده می باشد و با برنامه ریزی و به کارگیری روشها و توصیه های مدیریت مصرف برق امکان بهره مندی از طرح های تشویقی صنعت برق نیز فراهم شده است.
وی تصریح کرد :مشترکین می توانند این نرم افزار کاربردی موبایل را از طریق بازارهای دیجیتال نرم افزار دریافت و بر روی گوشی همراه خود نصب نمایند و همچنین لینک دانلود این نرم افزار در سایت شرکت توزیع برق اصفهان به نشانی eepdc.ir موجود می باشد
رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت افزود : راه دیگر برای دسترسی به خدمات غیر حضوری استفاده از سامانه تلفن 1521 می باشد که از این طریق هم امکان ارائه خدمات و همچنین شرایط دسترسی به اپلیکیشن برق من برای مشترکین و متقاضیان فراهم گردیده است.
وی در پایان گفت : حوادث برق نیز از طریق نصب این اپلیکشین قابل رصد و پیگیری می باشد و بستر دیگر برای دریافت خدمات غیر حضوری سایت این شرکت به نشانی eepdc.ir می باشد که کلیه خدمات فروش و پس از فروش برق در قسمت میز خدمت الکترونیکی قابل دریافت می باشد .