رضایت ۹۰ درصد گردشگران از کیفیت خدمات نوروزی ۱۴۰۴

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: به‌دنبال نظرسنجی صورت‌گرفته از مردم و گردشگران نوروز ۱۴۰۴، درباره میزان رضایت از سه محور عملکردی اطلاع‌رسانی، پشتیبانی و کیفیت خدمات و بهبود و توسعه خدمات، ۹۰ درصد مردم از کیفیت خدمات رضایت داشتند.

به گزارش ارمغان شهر، سهیل پورکبیریان  با اشاره به انجام نظرسنجی از عموم مردم و گردشگران در نوروز ۱۴۰۴ اظهار کرد: شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با توجه به ارائه خدمات منحصربه‌فرد گردشگری و تفریحی در نقاط ویژه جغرافیایی نوع متفاوتی از خدمات را به گردشگران ارائه می‌دهد که به‌همین منظور نوروز سال جاری نسبت به دریافت نظرات گردشگران و سنجش میزان رضایت مسافران و میهمانان نوروزی اقدام شد.

وی با بیان اینکه نظرسنجی امری ضروری در تحلیل وضعیت کنونی و تلاش برای ارتقای کیفیت ارائه خدمات است، افزود: با توجه به شرایط ویژه خدمات گردشگری در نوروز سال جاری تصمیم بر آن شد که با استقرار نفرات متخصص در حوزه نظرسنجی در اماکن تحت مدیریت شرکت، ضمن دریافت میزان رضایت مخاطبان و گردشگران، نسبت به ارتقای ارائه خدمات عملکردی در اماکن تفریحی و گردشگری شرکت اقدام کنیم.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به انجام این اقدام برای نخستین‌بار در شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان تصریح کرد: به‌همین منظور در هر مجموعه از اماکن تحت مدیریت شرکت، مجتمع گردشگری صفه، تله‌سیژ ناژوان و شهربازی شهر رویاها از ۱۰۰۰ نفر از گردشگران به‌عنوان نمونه موردی تحت مطالعه نظرسنجی صورت گرفت.

پورکبیریان با بیان اینکه نظرسنجی و رضایت‌سنجی مذکور توسط تیم ارزیابی متخصص انجام شده است، درباره نتایج به‌دست‌آمده خاطرنشان کرد: این نظرسنجی از گروه‌های مختلف سنی نوجوان، جوان و میانسال انجام شده است که ۷۸ درصد آن‌ها در رده سنی ۲۰ تا ۵۰ سال بوده‌اند.

وی ادامه داد: محورهای اصلی این نظرسنجی اطلاع‌رسانی، پشتیبانی و کیفیت خدمات و بهبود و توسعه خدمات بوده که پاسخ گردشگران در قالب ۱۱ سوال دریافت شده است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به رضایت ۱۰۰ درصدی گردشگران از برخورد کارکنان در اماکن تحت مدیریت این شرکت گفت: ۸۳ درصد از گردشگران و مسافران نوروزی از مدت زمان انتظار برای شارژ کارت و دریافت بلیت استفاده از اماکن تفریحی رضایت داشته‌اند.

پورکبیریان افزود: تأثیر اقدامات تبلیغاتی در میزان جذاب گردشگران از جمله مواردی بود که در نظرسنجی از مردم به آن توجه شد که در همین راستا نزدیک به ۶۰ درصد از مردم تحت تأثیر تبلیغات به مراکز تفریحی و گردشگری شرکت مراجعه کردند که رتبه نخست این تبلیغات به شبکه‌های اجتماعی و سپس به تبلیغات محیطی اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد گردشگران از کیفیت خدمات رضایت داشته‌اند، اظهار داشت: ۹۵ درصد از مردم از مدت زمان انتظار برای دریافت خدمات و ۸۳ درصد از مردم از ساعت بهره‌برداری و فعالیت اماکن رضایت داشتند.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به رضایت ۸۲ درصدی مردم از خدمات جانبی تفریحی و گردشگری نظیر کافه‌ها، رستوران‌ها و غرفه‌های شانسی در اماکن این شرکت گفت: با توجه به تمرکز شرکت در توسعه و ارتقای کیفیت و تنوع خدمات در چند سال اخیر، به‌دنبال نظرسنجی صورت‌گرفته رضایت آن‌ها را شاهد هستیم که این نتیجه سندی بر موفقیت‌آمیز بودن اقدامات شرکت در مسیر رشد و توسعه ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری اصفهان است.

وی ادامه داد: با توجه به چندین ظرفیت بازی جدید اضافه شده در اماکن شرکت به‌ویژه شهربازی شهر رویاها شاهد رضایت ۸۳ درصدی مردم و گردشگران از این بازی‌های جدید در نظرسنجی صورت گرفته هستیم.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به رضایت ۸۵ درصدی مردم از امکانات زیرساختی نظیر پارکینگ‌ها، سرویس‌های بهداشتی و سایر موارد بیان کرد: با توجه به اقدامات گسترده‌ای که به‌صورت روزانه و مداوم برای پاکیزگی اماکن توسط کارکنان شرکت صورت می‌پذیرد، شاهد رضایت ۹۵ درصدی مردم از پاکیزگی پهنه‌های عملکردی شرکت در نوروز ۱۴۰۴ هستیم.

 

اشتراک گذاری

نظر دادن

تمام اطلاعات علامت گذاری شده با * را وارد نمایید. کدهای HTML مجاز نمی باشد.

  • اقتصاد
  • سیاست
  • شورا
  • شهرستان ها
به گزارش ارمغان شهر به نقل از توانیر، این تعداد
به گزارش پایگاه خبری ارمغان شهر، بر اساس ابلاغیه
  • 1
  • 2
  • 3

آخرین اخبار

به گزارش پایگاه خبری ارمغان شهر، علیرضا پاکدل در دیدار با استاندار اصفهان با اشاره به پیشنهاد احیای "جشنواره شهرهای ...
به گزارش پایگاه خبری ارمغان شهر ، امیر کشانی در جلسه کارگروه اشتغال استان اظهار کرد: پس از دو سال برنامه‌ریزی و هماهنگی
به گزارش پایگاه خبری ارمغان شهر به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان، دکتر امین جواد منصور، دیپلمات ایرانی با
به گزارش پایگاه خبری ارمغان شهر، مهدی جمالی‌نژاد در صدمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان در دستور جلسه دوم این ...

خبرهای تصویری

  • اقتصاد
  • سیاست
  • جامعه
  • حوادث
به گزارش پایگاه خبری ارمغان شهر، علیرضا پاکدل در دیدار با استاندار اصفهان
به گزارش پایگاه خبری ارمغان شهر ، امیر کشانی در جلسه کارگروه اشتغال استان
به گزارش پایگاه خبری ارمغان شهر به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای ...
به گزارش پایگاه خبری ارمغان شهر، مهدی جمالی‌نژاد در صدمین جلسه شورای فرهنگ
بالا
ما برای ارائه سرویس های خود و بهبود تجربه شما، از کوکی ها برای اهداف بسیاری در وب سایتمان استفاده می کنیم. کوکی ها برای عملکرد بهتر سایت از قبل تنظیم گردیده اند. More details…