شرکتهای گروه فولاد مبارکه پیشتاز در مهار کرونا ویروس

گروه فولاد مبارکه برای مقابله با بیماری کووید ۱۹ (ویروس کرونا)، با برنامه ریزی های دقیق و مدون، اقدامات و حمایتهایی در راستای مسئولیتهای اجتماعی، با هماهنگی با وزارت صمت و سازمان توسعۀ معادن و صنایع معدنی، استانداری اصفهان و دانشگاه های علوم پزشکی استان انجام داده است.

به گزارش پایگاه خبری ارمغان شهر ،ایرج ترابی، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، در گفت وگو با خبرنگار فولاد با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: شرکتهای گروه فولاد مبارکه همراستا با سیاست تعهد به مسئولیتهای اجتماعی خود و توجه به اقدامات هماهنگ منطقه ای توانستند فعالیتهای قابل توجهی به منظور حفظ سلامت کارکنان و محیط پیرامون خود انجام دهند.
وی افزود: در این زمینه می توان به کمک ۵۰ میلیارد ریالی شرکت فولاد هرمزگان به دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان جهت خرید تجهیزات و وسایل موردنیاز بیماران مبتلا به کرونا در راستای حمایت از سلامت هموطنان در این استان اشاره کرد.
علاوه بر این، شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در راستای تعهد به مسئولیت اجتماعی خود، با خرید ماسک و محلول های ضدعفونی کننده به میزان ۳۰۰ میلیون ریال، از مرکز بهداشت شهر بروجن و همچنین شهرداری سفیددشت و فرادنبه حمایت کرده است. شرکت فولاد سفیددشت نیز با فرستادن سه اکیپ ماشین آلات و نفرات، ضدعفونی و گندزدایی بخشهایی از شهرستان بروجن و حومه را انجام داده و همزمان ۲۰۰۰ پک دستکش و ماسک در اختیار نیازمندان قرار داده است. همچنین شرکت فنی و مهندسی و شرکت فولادسنگ با توزیع بسته های سلامت مشتمل بر مواد ضدعفونی کننده و الکل و ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی کنندۀ سطوح، و شرکت فولاد امیرکبیر کاشان با خرید و تحویل 10 دستگاه ونتیلاتور تنفسی به ارزش بیش از ۱۵ میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی کاشان توانستند در این پویش مردمی شرکت کنند.
وی گفت: شرکت فولاد مبارکه با مساعدت بیش از ۶۰ میلیارد ریالی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان را در خرید تجهیزات و وسایل موردنیاز درمان بیماران کرونا، و با مساعدت بیش از ۷ میلیارد ریالی شبکۀ بهداشت و درمان شهرستان مبارکه را یاری کرد.
ترابی تصریح کرد: در ادامۀ این اقدامات و با توجه به کمبود اقلام پیشگیری ازجمله ماسک، فولاد مبارکه در اقدامی با مشارکت شرکت آتیه فولاد نقش جهان، یکی از شرکتهای زیرمجموعۀ خود، و با همکاری دانشگاه صنعتی اصفهان، برای احداث خط تولید ماسکهای استاندارد N95 با ظرفیت بیش از یک میلیون عدد (قابل افزایش تا دو میلیون) در ماه اقدام نمود تا با راه اندازی این خط تولید پیشرفته و اتوماتیک، قسمتی از نیاز جامعه تأمین شود.
در تمام شرکتهای گروه علاوه بر خدمترسانی به محیط پیرامون، توجه ویژهای به محیط کار و کارکنان این واحدهای صنعتی شده که از آن جمله می توان به اقدامهای همسو با شرکت فولاد مبارکه مانند افزایش آگاهی از طریق پورتال سازمانی، شبکههای اجتماعی و پخش پمفلتهای آموزشی، تعطیلی رستورانها، ضدعفونی کردن و گندزدایی ناوگان حملونقل و ساختمانها، تب سنجی پرسنل هنگام ورود به شرکت، کاهش زمان حضور نیروهای ستاد، غیرفعال کردن اثرانگشت و الزام پرسنل در استفاده از کارت، لغو مأموریتها، اعطای مرخصی به پرسنل دارای علائم سرماخوردگی، کاهش زمان حضور پرسنل و دورکاری پرسنل ستادی در تمامی شرکتهای گروه فولاد مبارکه اشاره کرد.
اشتراک گذاری

نظر دادن

تمام اطلاعات علامت گذاری شده با * را وارد نمایید. کدهای HTML مجاز نمی باشد.

  • اقتصاد
  • سیاست
  • شورا
  • شهرستان ها
به گزارش ارمغان شهر، قیمت دلار امروز، چهارشنبه
   به گزارش ارمغان شهر،امیر کشانی دردیدار با
به گزارش ارمغان شهر، دومین هفته از تعطیلات آغازین
به گزارش ارمغان شهر ، احمد وحیدی در حاشیه جلسه
به گزارش ارمغان شهر، سید احسان خاندوزی وزیر امور
به گزارش ارمغان شهر ، مجید افتخاری با اشاره به
به گزارش ارمغان شهر، تلاش برای توسعه انرژی‌های
  • 1
  • 2
  • 3

آخرین اخبار

به گزارش ارمغان شهر ، امروز (پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳) در نیمه غربی اصفهان، جنوب یزد، شرق لرستان، شمال فارس، برخی مناطق
به گزارش ارمغان شهر ، قیمت دلار در حالی نخستین روزهای سال جدید را سپری می‌کند که اخبار نامساعد سیاسی به ویژه در حوزه ...
به گزارش ارمغان شهر، قیمت دلار امروز، چهارشنبه هشتم فروردین 1403 در معاملات پشت خطی را در پله‌های اول و دوم کانال ...
   به گزارش ارمغان شهر،امیر کشانی دردیدار با «سلامی ازپویراز» (SELAMI OZPOYRAZ) رئیس مجمع اتاق بازرگانی ازمیر ترکیه ...
به گزارش ارمغان شهر، داوود زارعیان در این نامه خطاب به اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان ، از تلاش‌ مجدانه احمد
به گزارش ارمغان شهر، دومین هفته از تعطیلات آغازین سال ۱۴۰۳ در حالی آغاز شده است که روند سفرهای نوروزی ایرانیان هر چند

خبرهای تصویری

  • اقتصاد
  • سیاست
  • جامعه
  • حوادث
به گزارش ارمغان شهر ، امروز (پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳) در نیمه غربی اصفهان،
به گزارش ارمغان شهر ، قیمت دلار در حالی نخستین روزهای سال جدید را سپری ...
به گزارش ارمغان شهر، قیمت دلار امروز، چهارشنبه هشتم فروردین 1403 در ...
   به گزارش ارمغان شهر،امیر کشانی دردیدار با «سلامی ازپویراز» (SELAMI ...
به گزارش ارمغان شهر، داوود زارعیان در این نامه خطاب به اسماعیل قربانی مدیر
به گزارش ارمغان شهر، دومین هفته از تعطیلات آغازین سال ۱۴۰۳ در حالی آغاز ...
بالا
ما برای ارائه سرویس های خود و بهبود تجربه شما، از کوکی ها برای اهداف بسیاری در وب سایتمان استفاده می کنیم. کوکی ها برای عملکرد بهتر سایت از قبل تنظیم گردیده اند. More details…