علیرضا نصراصفهانی: پلیس راهور نقش اساسی در شهر دارد

رئیس شورای اسلامی شهر گفت: مردم از جاری شدن زاینده رود نشاط پیدا کردند، اما این تجمعات با توجه به شرایط بیماری کرونا باعث می شود بعدا برای آنها مشکلاتی ایجاد شود و امیدوارم مردم حداکثر رعایت را داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری ارمغان شهر ، علیرضا نصراصفهانی  اظهار کرد: این امام عزیز به همراه فرزندانش در دوران خود منشأ خیر و برکت بودند و از نظر علمی کلاس های درس را گسترش دادند و هواداران خود را به گونه ای تربیت کردند که بتوانند در جامعه علم را گسترش دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک عید سعید قربان و با بیان اینکه عید قربان تبلور فرمانبری از خدا و اوج تحقق توشه راه است، اظهار داشت: فرد اگر بخواهد از همه وابستگی ها و دلبستگی های دنیایی خروج پیدا کند و در رأس همه فضائل که عبودیت خداوند است بیاستد باید بسیار تلاش کند تا به خدا برسد.

نصر اصفهانی تصریح کرد: عید قربان عید تجلی بندگی خالصانه است و یک آزمایش بزرگ رقم خورد و به حمد الله ابراهیم (ع)پیامبر خداوند از این امتحان سربلند بیرون آمد.

جاری شدن زاینده رود  شادی به شهر هدیه داده است

وی با بیان اینکه ما باید به اعیاد بیشتر بپردازیم و به تولدها که می تواند بهانه ای برای نشاط و شادابی مردم مناسب است کمتر می پردازیم، تاکید کرد: امیدوارم اعیاد پیش رو را مورد توجه قرار دهیم و حداکثر استفاده را از دو عید قربان و غدیر داشته باشیم به همین سبب از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل و معاونت اجتماعی شهرداری تقاضا داریم  تلاش کنند برای تزیین و چراغانی شهر تا مردم شهر را متفاوت ببینند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه پیروزی دکتر جوادی و همکارانش در انتخابات نظام پزشکی تبریک گفت و به جاری شدن زاینده رود اشاره کرد و اظهار داشت: با ورود آب به رودخانه زاینده رود این روزها شاهد حضور مردم در پارکها و حاشیه زاینده رود بودیم، این حضور حکایت از یک انتظار بی صبرانه داشت، این جریان باعث شد تا مردم همه چیز را فراموش کنند و به اعلام های ستاد کرونا توجهی نکردند و در کنار پل های تاریخی شهر اصفهان حضور حداکثری مردم را شاهد بودیم.

وی اضافه کرد: در اینکه مردم از حضور آب نشاط پیدا کردند و طبیعت این شادی را به شهر هدیه داده است شکی نیست، اما این تجمعات باعث می شود بعدا برای آنها مشکلاتی ایجاد کند و امیدوارم مردم حداکثر رعایت را داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از بهره برداران مراکز تفرجگاهی نیز درخواست هایی به ما رسیده است، که با اینکه همه اصناف باز هستند ولی مراکز تفریحی در پارک ها مثل تله سیژ، باغ خزندگان و آکواریوم و... تعطیل هستند، که این محدود کردن کمی توجیه ندارد چراکه فقط به خاطر حضور در پارک این عزیزان باعث محرومیت آنها از خدمت رسانی شده است در حالی که همین مراکز در مکان های دیگر فعال هستند و امیدوارم در این خصوص تجدید نظر صورت بپذیرد.

نصر اصفهانی گفت: نقش ها در شهر بسیار مهم است و هر سازمان و نهاد و ارگانی برای پیشبرد شهر تلاش می کنند و باید به همه نقش ها احترام گذاشته شود و این نقش برای ساعاتی نمی‌تواند معطل بماند. در میان نقش های مهم شهر نقش پلیس راهور یکی از نقش های اساسی است که اگر برای لحظاتی حضور نداشته باشند مشکلات متعدد شهری ایجاد می شود.

اشتراک گذاری

نظر دادن

تمام اطلاعات علامت گذاری شده با * را وارد نمایید. کدهای HTML مجاز نمی باشد.

  • اقتصاد
  • سیاست
  • شورا
  • شهرستان ها
به گزارش ارمغان شهر، قیمت دلار امروز، چهارشنبه
   به گزارش ارمغان شهر،امیر کشانی دردیدار با
به گزارش ارمغان شهر، دومین هفته از تعطیلات آغازین
به گزارش ارمغان شهر ، احمد وحیدی در حاشیه جلسه
به گزارش ارمغان شهر، سید احسان خاندوزی وزیر امور
به گزارش ارمغان شهر ، مجید افتخاری با اشاره به
به گزارش ارمغان شهر، تلاش برای توسعه انرژی‌های
  • 1
  • 2
  • 3

آخرین اخبار

به گزارش ارمغان شهر ، امروز (پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳) در نیمه غربی اصفهان، جنوب یزد، شرق لرستان، شمال فارس، برخی مناطق
به گزارش ارمغان شهر ، قیمت دلار در حالی نخستین روزهای سال جدید را سپری می‌کند که اخبار نامساعد سیاسی به ویژه در حوزه ...
به گزارش ارمغان شهر، قیمت دلار امروز، چهارشنبه هشتم فروردین 1403 در معاملات پشت خطی را در پله‌های اول و دوم کانال ...
   به گزارش ارمغان شهر،امیر کشانی دردیدار با «سلامی ازپویراز» (SELAMI OZPOYRAZ) رئیس مجمع اتاق بازرگانی ازمیر ترکیه ...
به گزارش ارمغان شهر، داوود زارعیان در این نامه خطاب به اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان ، از تلاش‌ مجدانه احمد
به گزارش ارمغان شهر، دومین هفته از تعطیلات آغازین سال ۱۴۰۳ در حالی آغاز شده است که روند سفرهای نوروزی ایرانیان هر چند

خبرهای تصویری

  • اقتصاد
  • سیاست
  • جامعه
  • حوادث
به گزارش ارمغان شهر ، امروز (پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳) در نیمه غربی اصفهان،
به گزارش ارمغان شهر ، قیمت دلار در حالی نخستین روزهای سال جدید را سپری ...
به گزارش ارمغان شهر، قیمت دلار امروز، چهارشنبه هشتم فروردین 1403 در ...
   به گزارش ارمغان شهر،امیر کشانی دردیدار با «سلامی ازپویراز» (SELAMI ...
به گزارش ارمغان شهر، داوود زارعیان در این نامه خطاب به اسماعیل قربانی مدیر
به گزارش ارمغان شهر، دومین هفته از تعطیلات آغازین سال ۱۴۰۳ در حالی آغاز ...
بالا
ما برای ارائه سرویس های خود و بهبود تجربه شما، از کوکی ها برای اهداف بسیاری در وب سایتمان استفاده می کنیم. کوکی ها برای عملکرد بهتر سایت از قبل تنظیم گردیده اند. More details…