به گزارش پایگاه خبری ارمغان شهر ، برمکی با اشاره به وصل شدن خطوط تلفن مشتریان در فاصله کوتاه از این رخداد اظهار داشت: ثبت هزینه مشاغلی که در قبوض مشترکان باعث شده مبالغ بیشتر از حد معمول اعمال شده و زمانی که مبالغ بالا باشد سیستم بطور خودکار خطوط تلفن را قطع می کند.
وی با بیان اینکه قطعی تلفن ها دو روز پیش برطرف شده و اگر کسی مبلغ را پرداخت کرده باشد بستانکار می شود افزود: این افراد با اعلام سازوکار از سوی مخابرات منطقه اصفهان به حوزه های تجاری مخابرات مراجعه و پیگیری کنند و با اعلام شماره حساب خود این هزینه به آنان برگردانده می شود.
برمکی با بیان اینکه مقرر شده پیامک عذرخواهی هم برای این افراد ارسال شود گفت: علت این رخداد در دست بررسی است.
گفتنی است چند روز پیش قبوض مخابرات مشتریان تجاری به مبالغ زیادی از ۵ میلیون ریال تا ۲۰ میلیون ریال صادر و بلافاصله خطوط مشتریانی که دستگاه پوز داشته و در ۱۱۸مخابرات اصفهان ثبت شده بودند قطع شد و این مشتریان با پیام قطع به دليل بدهی،مواجه شدند.
بسیاری از این مشترکان برای جلوگیری از اختلال در کسب و کارهایشان مجبور به پرداخت این مبالغ نامتعارف شدند و برخی هم این مبالغ را پرداخت نکرده اند.