نمایش موارد بر اساس برچسب: مجلس شورای اسلامی

به گزارش پایگاه خبری ارمغان شهر ،  محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز _یکشنبه بیست‌وهشتم خردادماه_ مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور اظهار کرد: امروز مسکن از مهمترین مسئله‌های مردم در سبد هزینه‌های خانوار محسوب می‌شود و به همین دلیل در نقشه راه مجلس یازدهم برای تحول در قوانین اقتصادی کشور این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار بوده است که با تصویب طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن، قوانین سه‌گانه مجلس برای مسکن نهایی شد.

وی افزود: مجلس یازدهم در مدت زمان فعالیت خود سه گام اساسی و مهم برای حل معضل مسکن برداشت، برای تسهیل تولید مسکن، طرح جهش تولید مسکن تصویب شد تا دست دولت برای ساخت مسکن باز شود و امروز نیز دولت به پشتوانه همان قانون به دنبال ساخت مسکن است.

قالیباف تاکید کرد: برای وارد کردن چندین میلیون مسکن احتکار شده به بازار مسکن، قانون مالیات بر اجاره‌های خانه‌های خالی تصویب و ابلاغ شد و در گام آخر مجلس در هفته گذشته با تصویب یک قانون مؤثر با استفاده از تجربه بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا، زیرساخت قانونی برای مقابله با آشفته بازار اجاره مسکن را ایجاد کرد.

رئیس قوه مقننه تصریح کرد: جریان‌های ذی‌نفع سال‌های طولانی قوانین حوزه اجاره مسکن را به ضرر مستأجران تدوین کرده بودند و مستأجر در رهاشدگی بازار اجاره‌بها، زیر تیغ قیمت‌های غیرمنصفانه اجاره‌بها قرار گرفته بودند. مجلس یازدهم با تصویب قانون ساماندهی اجاره بهای مسکن در کنار حفظ منافع مالکان منصف، صدای مستأجران شد.

وی افزود: این قانون در صورت تأیید شورای نگهبان و اجرای مناسب می‌تواند افزایش سالانه اجاره‌بها را ضابطه‌مند کند و اجاره‌ها در نتیجه اراده چندین دلال و واسطه و بازی با قیمت مسکن در سایت‌های اینترنتی تعیین نشود. اجرای این قانون به اهتمام ویژه دولت نیاز دارد و با توجه به مشارکت دولت در تصویب این قانون و جدیتی که در دولت وجود دارد، ان‌شاء‌الله در فرصت منطقی با اقدامات دولت شاهد تحولات عملیاتی در بازار مسکن خواهیم بود.

 

منبع : ایمنا

منتشرشده در سیاست

به گزارش پایگاه خبری ارمغان شهر ،  آیت‌الله ابراهیم رئیسی در ابتدای نشست خبری با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای دولت و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: خدا را شاکرم که توفیق داد تا یکسال به عنوان خدمتگزار مردم عزیز باشیم و در این یک سال با وجود مشکلات و مسایلی که به آنها اشاره می‌کنم همواره عنایت حضرت حق را دیدیم و شکرگزار درگاه خدا وند متعال هستیم و تشکر از مردم عزیز و صبور که بسیار با دولت همراهی کردند و همچنین مقام معظم رهبری که با رهنمودها دولت را کمک کردند. از همه دستگاه‌ها، رسانه ملی و افراد فعال در این عرصه که تلاش کردند فعالیت‌های دولت را تبیین کنند و اگر گره‌های ذهنی موجود را رفع کنند نیز متشکرم.

وی افزود: در یکسال اخیر تلاش کردیم و نخستین تغییر رویکردی که ما بر آن تاکید کردیم، توجه به خواست مردم و حضور در میان مردم بود و تاکید بنده و دولت این است که همواره با مردم باشیم که حضور در ۳۱ استان و بیش از ۵۰ شهر و روستا در راستای همین نگاه انجام شده است. حضور در مجامع کارگری، کشاورزی، تعلیم و تربیت و سایر موارد در همین راستا بوده است و کسانی که ملامت می‌کردند ثمر این حضور در بین مردم چیست و نگران آن بودند، تجربه میان مردم بودن و لذت آن را نچشیده‌اند.

انتظار مردم از دولت حل مساله است / مدیریت میدانی با مدیریت کارتابلی متفاوت است

رئیس جمهور به تفاوت مدیریت میدانی با مدیریت کارتابلی اشاره کرد و گفت: فرق می‌کند که انسان پشت میز بنشیند و نشسته مدیریت کند یا اینکه در میدان حضور پیدا کند، با مردم بودن و مشکلات مردم را از نزدیک احساس کردن یک رویکرد و اصل به شمار می‌رود و شناخت مساله و حل رفع آن و دنبال کردن مسایل مردم نیز در کنار هم قرار دارد.

وی دیگر رویکرد این دولت در یکسال اخیر عدالت‌محور عنوان کرد و افزود: بودجه ما بر اساس عدالت تنظیم و به آمایش سرزمینی هم توجه شده است و در جذب نیروی انسانی، پرداخت‌ها و به کارگیری افراد تاکید شده که باید پیوست عدالت داشته باشد. مساله عدالت باید به تمامی اقدامات گرایش داشته باشد و با گوشزد کردن موارد مشخص به سمت رعایت عدالت برویم.

رئیس جمهور ستیز با فساد سومین رویکرد برشمرد و تاکید کرد: باید با کسانی که با رشوه و سایر موارد نظام اداری ما را با فساد همراه می‌کنند، مقابله شود. حتی در مواردی که نه فساد، بلکه تخلف صورت گرفته است هم به دنبال نظارت و کنترل و مقابله بودیم و البته وظیفه ضدیت با فساد در هر سازمانی اول از همه خود همان سازمان و دولتمردان باید باشند و در این مورد آنچه که وجود داشته با آن برخورد شده است.

ساختارهای فسادزا در دولت باید اصلاح شود

آیت الله رئیسی گفت: اصلاح ساختار فسادزا و افرادی که با روابط ناسالم و رشوه نظام اداری ما را آلوده کنند، برخورد کردیم و نظارت دورن سازمان و برون سازمانی فعال بوده است. همچنین مدعی فساد و مسئول مبارزه با فساد را همان مدیر دستگاه می‌دانیم زیرا آن مدیر در کنار وظیفه مدیریت مسئولیت مبارزه با فساد را دارد.

وی تاکید کرد: با مساله فساد چه ساختارهای فسادزا و رانتی که جیب عده‌ای را پر می‌کند و بی‌عدالتی را رواج می‌دهد باید برخورد شود و معتقدیم باید این ساختارها اصلاح و شاهد تولید پرونده نباشیم.

دولت گرفتار حاشیه نشود

آیت الله رئیسی رویکرد دیگر را مساله همگرایی و هم افزایی دستگاه‌های مختلف کشور دانست و گفت: مسئله همگرایی و هم‌افزایی میان نهادهای مختلف هم در دولت مورد توجه است. همچنین ما تاکید داریم که دولت گرفتار حاشیه نشود. در برخی دولت‌های قبلی شاهد این امر بوده‌ایم، اما از ما تاکیدات همواره در دولت این بوده که حاشیه‌ها ما را از متن، که خدمتگزاری به مردم است دور نکند.

وی با بیان اینکه حرکت جهادی برای پیشبرد امور کشور هم از تاکیدات دولت است، افزود: برخلاف وجود موانع ما باید آن موانع را رفع کنیم و بدانیم که به تعبیر رهبری انقلاب، هیچ مشکلی در کشور نیست که حل‌شدنی نباشد. پس ما با روحیه جهادی به دنبال حل مشکلات باشیم.

 

منبع : ایمنا

 

منتشرشده در سیاست

به گزارش پایگاه خبری ارمغان شهر و به نقل از خانه ملت، محمدباقر قالیباف امروز _یکشنبه نهم مردادماه_ در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام مصیبت اهل‌بیت و عزاداری بر سیدالشهدا (س) به همه دوستداران اهل بیت، اظهار کرد: اگر کسی می‌خواهد مردم ایران را بشناسد و واقعیت دین‌داری این مردم را درک کند، امروز به پهنه ایران اسلامی نگاه کند که با وجود تنوع خرده‌فرهنگ‌ها و سبک‌های گوناگون سوگواری، چگونه غرق در عزاداری برای سید و سالار شهیدان است، ببینیم که چگونه این مردم مال، سلامتی، اعتبار و همه چیز خود را برای تعظیم شعائر به میدان می‌آورند، ببینیم چگونه جوانان این سرزمین میدان‌دار بزرگترین مجالس عزاداری می‌شوند و اخلاص و تدبیر را در مدیریت امور جمع می‌کنند، بدون اینکه مقام و منصبی یا توقعی در کار باشد.

محرم و صفر، فرصت بی‌نظیر گسترش معارف دین و جوشش عواطف دینی مردم

وی افزود: خدا رحمت کند شهید سلیمانی را که این مردم را خوب شناخته بود و در یک کلام این تابلو پرشکوه را به تصویر کشید که «ما ملت امام حسینیم.»

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: محرم و صفر هر سال، فرصت بی‌نظیر گسترش معارف دین و جوشش عواطف دینی مردم است، هیچ‌کس نمی‌تواند در مورد این سرمایه بزرگ مردمی تردید کند، چرا که مثل انکار روز روشن است. اما این سرمایه، برای اینکه در همه مقاطع و همه مسائل بیشترین بازده خودش را نشان بدهد، نیاز به تقویت هوشمند و پرهیز از دخالت بی‌جا دارد؛ اینجا است که نیازمند فناوری اجتماعی برای تبدیل ایمان مردم به عمل صالح جمعی هستیم؛ مثل آنچه در رزمایش مواسات در دوران گرفتاری کرونا دیدیم که چگونه به دست خود مردم گره از کار مردم باز شد و سازوکاری کارآمد هم بود. جا دارد صاحب‌نظران با ملاحظه همه ظرایفی که چنین موضوعاتی دارد، به تأمل و مرور تجربه‌ها در این زمینه بپردازند و به جهاد تولید فکر و ایده بپیوندند.

شهرداری‌ها موظف به ارائه گزارش مستمر در خصوص عملیات لایروبی و پاکسازی کانال‌ها و مسیل‌ها هستند

قالیباف در ادامه یادآور شد: همچنین در خصوص جاری شدن سیل در نقاط مختلف کشور، نیازمند تاکید مجدد است که تمام امکانات کشور برای رسیدگی فوری به مشکلات مردم به‌خصوص یافتن مفقودین و درمان مجروحان بسیج شود و جبران خسارت‌های وارد آمده به مردم در دستور کار نهادهای ذی‌ربط قرار گیرد. علاوه بر این باید توجه داشت که صرف رسیدگی مقطعی به مشکلات و علاج وقایع بعد از وقوع آنها، بدون شک کافی نیست؛ شهرداری‌ها موظف به ارائه گزارش مستمر در خصوص عملیات لایروبی و پاکسازی کانال‌ها و مسیل‌ها هستند و باید به وظایف قانونی خود برای مدیریت حوادثی نظیر آنچه در هفته گذشته تجربه کردیم، عمل کنند؛ بخش قابل توجهی از این اتفاقات در صورت عمل به همین وظایف، قابل مدیریت است.

ضرورت تسریع در راه‌اندازی شبکه ملی هشدار و پیش‌آگاهی از حوادث

رئیس قوه مقننه تصریح کرد: علاوه بر ضرورت تسریع در راه‌اندازی شبکه ملی هشدار و پیش‌آگاهی از حوادث، نظام امداد و نجات کشور، وضعیت استقرار نیروها، تأمین تجهیزات و آموزش‌های لازم نیز باید با توجه به تجارب موجود، به طور جدی متحول شود.

کمیسیون‌های عمران و کشاورزی از عملکرد و خسارت‌های ناشی از سیل اخیر گزارش دهند

قالیباف تاکید کرد: همین‌طور که در نطق هفته قبل اشاره کردم؛ در اسرع وقت کمیسیون‌های عمران و کشاورزی گزارش خود را از عملکرد و خسارت‌ها به‌خصوص خسارت در عرصه باغ‌ها، دام و طیور به صحن مجلس ارائه کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین مطلع شدیم که بردار گران‌قدر «عادل آذر» نماینده مردم دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی و همچنین رئیس دیوان محاسبات کشور و رئیس مرکز آمار ایران و از اساتید برجسته و نخبه کشور به رحمت ایزدی پیوست، این مصیبت وارده را به خانواده داغدار ایشان و همچنین مردم شهیدپرور استان ایلام به ویژه دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره عرض تسلیت و تعزیت داریم و برای آن مرحوم طلب مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

منتشرشده در سیاست

به گزارش پایگاه خبری ارمغان شهر ،   دستور کار جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری به شرح زیر است:

بررسی لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و مجمع مجالس آسیایی در رابطه با حقوق، مزایا و مصونیت‌های دبیرخانه دائمی مجالس آسیایی

بررسی طرح قانون یکپارچه سازی داده‌ها و اطلاعات ملی (اعاده شده از شورای نگهبان)

بررسی لایحه توسعه مناطق آزاد تجاری_صنعتی گیلان (اعاده شده از شورای نگهبان)

بررسی طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق‌های بازنشستگی

بررسی طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران

بررسی طرح اصلاح قانون نحوه اجرای محکومیت‌های مالی

بررسی طرح تأمین نیروی انسانی آموزش و پرورش

بررسی طرح اصلاح موادی از قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی

بررسی طرح دو فوریتی شفافیت قوای سه‌گانه و دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها (اعاده شده از شورای نگهبان)

بررسی طرح یک فوریتی نحوه انتصاب افراد در مشاغل حساس

بررسی طرح اصلاح ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌ها

بررسی لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری کرواسی در مورد کمک و همکاری متقابل در امور گمرکی

بررسی لایحه اصلاح قانون نحوه استفاده از خانه‌های سازمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران

بررسی طرح نحوه مواجهه با قانع کننده نبودن پاسخ وزیر

بررسی طرح تبیین وضعیت شاخص‌های اقتصادی در پایان هر دولت

بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی مجلس در مورد لایحه اصلاح تبصره ۵ الحاقی به ماده واحده قانون سرباز قهرمان.

بررسی لایحه اصلاح قانون به‌کارگیری سلاح توسط مأمورین نیروهای مسلح در موارد ضروری

بررسی طرح تأسیس شرکت‌های تعاونی توسعه و عمران شهرستانی یا استانی.

بررسی لایحه حمایت از حقوق افراد مبتلا به اختلالات روانی

بررسی لایحه اصلاح ماده ۸ قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه

بررسی لایحه اصلاح تبصره یک ماده ۲ قانون حمایت از هنرمندان، استادکاران و فعالان صنایع دستی

بررسی لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) در خصوص تأسیس مرکز منطقه‌ای آموزشی و پژوهشی مدیریت خطرپذیری و تاب‌آوری زلزله برای غرب و مرکز آسیا در پژوهشگاه بین‌المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله (پژوهشگاه) تهران، به عنوان مرکز گروه ۲ تحت حمایت یونسکو با تمرکز بر مدیریت و کاهش خطرپذیری بلایا

بررسی لایحه موافقتنامه همکاری‌های امنیتی و انتظامی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری قرقیزستان

بررسی لایحه مبارزه با قاچاق انسان و اعضای بدن و مجازات عبوردهندگان غیرمجاز افراد از مرزهای کشور

بررسی لایحه اصلاح تبصره‌های یک و ۷ ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور

بررسی طرح قانون استفساریه ماده ۶ قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور

بررسی طرح ممنوعیت خروج مسئولان و مدیران نظام جمهوری اسلامی پس از اتمام مسئولیت از کشور تا سپری شدن مراحل قانونی

بررسی مورد طرح جامع مدیریت شهری و روستایی

بررسی طرح استفساریه ماده ۱۱ قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری

بررسی عملکرد وزارت بهداشت در نحوه حذف دارو از سبد ارز ترجیحی موضوع جزء یک بند (س) تبصره یک قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور

رسیدگی به سوال احمد راستینه‌هفشجانی نماینده شهرکرد در مجلس شورای اسلامی از وزیر ورزش و جوانان

بررسی گزارش رئیس دیوان محاسبات کشور در مورد تفریغ بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور

ادامه رسیدگی بررسی تقاضای استرداد لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری-صنعتی سرخس-دوغارون و مازندران که از سوی دولت صورت گرفته است

بررسی تقاضای دو فوریت در مورد لایحه اصلاح بند (ز) تبصره (۱) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور

همچنین موارد زیر در دستورکار جلسات علنی هفته آینده مجلس قرار دارد:

انتخاب نمایندگان ناظر در مجامع و شوراها

بررسی گزارش نهایی کمیسیون صنایع و معادن در مورد تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت فولاد مبارکه اصفهان

بررسی گزارش کمیسیون عمران در مورد فروریزش ساختمان متروپل در آبادان

منبع: ایسنا

منتشرشده در سیاست

به گزارش پایگاه خبری ارمغان شهر ، علی خضریان در خصوص نشست روز گذشته کمیسیون اصل ۹۰ با موضوع بازار رمزارز و مخاطرات آن، اظهار کرد: در کمیسیون اصل ۹۰ و به دلیل وصول شکایتی از طرز کار دولت در این حوزه با حضور دستگاه‌های متولی، این موضوع بررسی و واکاوی شد و وزارت‌خانه‌های اقتصاد، نیرو، صنعت معدن تجارت، سازمان بازرسی کل کشور، بانک مرکزی، سازمان بورس، نهادهای امنیتی و ستاد تحول دولت و ریاست‌جمهوری به بیان نظرات، دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود در خصوص ساماندهی بازار رمزارزها پرداختند.

وی افزود: به دلیل نبود یک قانون جامع برای فعالیت در حوزه رمزارزها کمیسیون اصل ۹۰ نسبت به طرز کار دستگاه‌های اجرایی ورود کرد و صحبت‌های همه بخش‌های ذی‌نفع شنیده شد. پیش از این در اصلاح قانون مبارزه با قاچاق قرار بود در مورد موضوع رمزارزها پیش‌بینی‌های قانونی صورت گیرد، اما دولت اعلام کرد در حال تدوین لایحه‌ای مستقل در این خصوص است؛ بحث اصلاح قانون مبارزه با قاچاق نیز متوقف شد از این‌رو مطالبه این لایحه مستقل، یکی از بحث‌های اصلی جلسه روز گذشته بود.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طبق مطالب مطرح شده لایحه‌ای خاص با موضوع رمزارزها با همکاری مشترک بانک مرکزی و وزارت اقتصاد تهیه شده و سندی نیز در ستاد تحول ریاست‌جمهوری برای این امر در حال تدوین است که چهار سرفصل اصلی تولید رمزارز، نگهداری رمزارز، تبادل رمزارز و استفاده از رمزارز در پرداخت‌ها را مورد توجه قرار داده است، در کنار اینها نیز کمیته اقتصاد دیجیتال کمیسیون اقتصادی مجلس در حال تدوین طرحی در این‌باره است.

خضریان با اشاره به تفاوت نظر بین بخش‌های مختلف دولت در مورد رمزارزها گفت: وزارت اقتصاد و دارایی نگاه توسعه‌ای به رمزارزها دارد اما در مقابل بانک مرکزی به محدودسازی و کوچک‌سازی بازار رمزارز معتقد است. مقرر شد کمیسیون اصل ۹۰ به عنوان نهاد هماهنگ‌کننده به موضوع ورود کند و کمیته مشترکی را با حضور همه دستگاه‌های ذی‌ربط اجرایی، پژوهشی و البته بخش‌های علمی دانشگاهی و خصوصی مرتبط تشکیل دهد تا با اتحاد نظر و ایجاد وفاق یک طرح یا لایحه جامع در مورد رمزارزها تدوین شود تا همه بخش‌های درگیر، از قانون جامع خروجی، منتفع شوند.

 

منبع : ایمنا

منتشرشده در سیاست
صفحه1 از3
  • اقتصاد
  • سیاست
  • شورا
  • شهرستان ها
به گزارش ارمغان شهر، قیمت دلار امروز، چهارشنبه
   به گزارش ارمغان شهر،امیر کشانی دردیدار با
به گزارش ارمغان شهر، دومین هفته از تعطیلات آغازین
به گزارش ارمغان شهر ، احمد وحیدی در حاشیه جلسه
به گزارش ارمغان شهر، سید احسان خاندوزی وزیر امور
به گزارش ارمغان شهر ، مجید افتخاری با اشاره به
به گزارش ارمغان شهر، تلاش برای توسعه انرژی‌های
  • 1
  • 2
  • 3

آخرین اخبار

به گزارش ارمغان شهر ، امروز (پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳) در نیمه غربی اصفهان، جنوب یزد، شرق لرستان، شمال فارس، برخی مناطق
به گزارش ارمغان شهر ، قیمت دلار در حالی نخستین روزهای سال جدید را سپری می‌کند که اخبار نامساعد سیاسی به ویژه در حوزه ...
به گزارش ارمغان شهر، قیمت دلار امروز، چهارشنبه هشتم فروردین 1403 در معاملات پشت خطی را در پله‌های اول و دوم کانال ...
   به گزارش ارمغان شهر،امیر کشانی دردیدار با «سلامی ازپویراز» (SELAMI OZPOYRAZ) رئیس مجمع اتاق بازرگانی ازمیر ترکیه ...
به گزارش ارمغان شهر، داوود زارعیان در این نامه خطاب به اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان ، از تلاش‌ مجدانه احمد
به گزارش ارمغان شهر، دومین هفته از تعطیلات آغازین سال ۱۴۰۳ در حالی آغاز شده است که روند سفرهای نوروزی ایرانیان هر چند

خبرهای تصویری

  • اقتصاد
  • سیاست
  • جامعه
  • حوادث
به گزارش ارمغان شهر ، امروز (پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳) در نیمه غربی اصفهان،
به گزارش ارمغان شهر ، قیمت دلار در حالی نخستین روزهای سال جدید را سپری ...
به گزارش ارمغان شهر، قیمت دلار امروز، چهارشنبه هشتم فروردین 1403 در ...
   به گزارش ارمغان شهر،امیر کشانی دردیدار با «سلامی ازپویراز» (SELAMI ...
به گزارش ارمغان شهر، داوود زارعیان در این نامه خطاب به اسماعیل قربانی مدیر
به گزارش ارمغان شهر، دومین هفته از تعطیلات آغازین سال ۱۴۰۳ در حالی آغاز ...
بالا
ما برای ارائه سرویس های خود و بهبود تجربه شما، از کوکی ها برای اهداف بسیاری در وب سایتمان استفاده می کنیم. کوکی ها برای عملکرد بهتر سایت از قبل تنظیم گردیده اند. More details…