مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان اعلام کرد:260 میلیارد ریال اعتبار جهت توسعه و نگهداری زیرساخت های فاوا شهرداری در سال 99

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان با اعلام این مطلب گفت: در سال جاری حدود 70 پروژه با اعتباری بالغ بر 260 میلیارد ریال در حوزه معاونت شبکه و مرکز داده این سازمان شامل مرکز داده، سخت افزار و تجهیزات، شبکه، همچنین تعمیر و نگهداری پروژه‌های این حوزه، در دستور کار سازمان فاوا قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری ارمغان شهر ، وی افزود: از این میان حدود 40 پروژه مربوط به توسعه زیرساخت های فاوا شهرداری و مابقی با بیش از 65 میلیارد ریال اعتبار در حوزه تعمیر و نگهداری آن قرار دارد.
سیدحمیدرضا ابطحی با اشاره به دیگر پروژه های اجرا شده این سازمان در سال گذشته تصریح کرد: در سال 98 نیز بالغ بر 160 میلیارد ریال اعتبار جهت پروژه های توسعه و نگهداری زیرساخت های فاوا شهرداری صرف شده است که بدون انجام این مهم، ارائه خدمات شهرداری بر بستر فناوری اطلاعات و ارتباطات با مشکل مواجه می شد.
وی اضافه کرد: تامین، راه‌اندازی و بهره برداری از سیستم های متمرکز ذخیره سازی جدید به منظور افزایش ظرفیت ذخیره سازی مرکز داده، تامین سوییچ های مناطق و ساختمان‌های شهرداری جهت افزایش ظرفیت مراکز مورد نیاز، اتصال ساختمان های مورد تقاضای شهرداری به شبکه فیبرنوری و برقراری مجدد ارتباط فیبرنوری تعدادی از تقاطع های آسیب دیده در حوادث آبان ماه 98 از اقدامات انجام شده در سال گذشته بوده است.
ابطحی ادامه داد: در سال گذشته همچنین طراحی و نظارت کانال سازی فیبرنوری خیابان چهار باغ عباسی، پل روگذر نقش جهان تا میدان میوه و تره‌بار و عملیات کانال سازی فیبرنوری ادامه خیابان فرزانگان تا بزرگراه شهید اردستانی انجام و  پروژه های راه‌اندازی و بهره برداری اتصال برق شبکه داخلی تجهیزات و  چاه ارت فیبر نوری باکس 72 نقطه ترافیکی و اجرا و بهره برداری زیرساخت شبکه داخلی فیبرنوری میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری اصفهان(فاز اول) نیز اجرا شد. 
مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان در ادامه دیگر پروژه های اجرا شده حوزه معاونت شبکه و مرکز داده  این سازمان را بر شمرد و گفت: طراحی، اجرا، نصب و راه اندازی سیستم برق اضطراری، سامانه های نظارت تصویری و شبکه داخلی ساختمان های شهرداری در مراکز مورد تقاضا و اتصال آن به شبکه شهرداری اصفهان نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته سازمان فاوا در سال 98 بوده است.
وی با تاکید بر نظارت سالانه بر اجرای شبکه اختصاصی فیبرنوری و تقاطع ها جهت توسعه این شبکه اظهار کرد: از جمله فعالیت‌های موثر این سازمان در سال 98 پشتیبانی بی‌وقفه از ارتباط 120ساختمان شهرداری، شبکه فیبر نوری اختصاصی به طول 360 کیلومتر(کابل) ، شبکه داخلی شهرداری شامل 100 ساختمان، لینک بی سیم به تعداد 103عدد، تقاطع های سطح شهر به تعداد 150 نقطه و همچنین تاسیسات، تجهیزات و سرورهای مجموعه شهرداری و مرکز داده بوده که باعث شده فعالیت های شهرداری بدون ایجاد وقفه ادامه یابد.
ابطحی در پایان با بیان اینکه نگهداری و پشتیبانی بیش از 8000 تجهیز سخت افراری در مجموعه شهرداری نیز در حوزه خدمات رسانی این سازمان قرار دارد گفت: این تجهیزات شامل تجهیزات ناوبری AVL، نمایشگرهای دیواری مرکز کنترل، دستگاهای حضور و غیاب، اسکنرهای حرفه ای و معمولی، یو‍ پی اس ها، رایانه ها، چاپگرها و دوربین های نظارت تصویری است که در این زمینه فقط در سال 98 بیش از 4400 عدد درخواست رفع اشکال تجهیزات سخت افزاری از سوی همکاران شهرداری به این سازمان اعلام و رفع اشکال شده است. 
وی ابراز امیدرواری کرد تا با اجرای پروژه های پیش بینی شده و عبور از بحران نوسانات نرخ ارز در تامین تجهیزات مورد نیاز، بتوان در  سال 99 در جهت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات وارتباطات در شهرداری و ارتقاء بستر خدمات رسانی سریع و بهنگام به شهروندان گام های ارزنده تری برداشت.
اشتراک گذاری

نظر دادن

تمام اطلاعات علامت گذاری شده با * را وارد نمایید. کدهای HTML مجاز نمی باشد.

  • اقتصاد
  • سیاست
  • شورا
  • شهرستان ها
به گزارش ارمغان شهر، قیمت دلار امروز، چهارشنبه
   به گزارش ارمغان شهر،امیر کشانی دردیدار با
به گزارش ارمغان شهر، دومین هفته از تعطیلات آغازین
به گزارش ارمغان شهر ، احمد وحیدی در حاشیه جلسه
به گزارش ارمغان شهر، سید احسان خاندوزی وزیر امور
به گزارش ارمغان شهر ، مجید افتخاری با اشاره به
به گزارش ارمغان شهر، تلاش برای توسعه انرژی‌های
  • 1
  • 2
  • 3

آخرین اخبار

به گزارش ارمغان شهر ، امروز (پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳) در نیمه غربی اصفهان، جنوب یزد، شرق لرستان، شمال فارس، برخی مناطق
به گزارش ارمغان شهر ، قیمت دلار در حالی نخستین روزهای سال جدید را سپری می‌کند که اخبار نامساعد سیاسی به ویژه در حوزه ...
به گزارش ارمغان شهر، قیمت دلار امروز، چهارشنبه هشتم فروردین 1403 در معاملات پشت خطی را در پله‌های اول و دوم کانال ...
   به گزارش ارمغان شهر،امیر کشانی دردیدار با «سلامی ازپویراز» (SELAMI OZPOYRAZ) رئیس مجمع اتاق بازرگانی ازمیر ترکیه ...
به گزارش ارمغان شهر، داوود زارعیان در این نامه خطاب به اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان ، از تلاش‌ مجدانه احمد
به گزارش ارمغان شهر، دومین هفته از تعطیلات آغازین سال ۱۴۰۳ در حالی آغاز شده است که روند سفرهای نوروزی ایرانیان هر چند

خبرهای تصویری

  • اقتصاد
  • سیاست
  • جامعه
  • حوادث
به گزارش ارمغان شهر ، امروز (پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳) در نیمه غربی اصفهان،
به گزارش ارمغان شهر ، قیمت دلار در حالی نخستین روزهای سال جدید را سپری ...
به گزارش ارمغان شهر، قیمت دلار امروز، چهارشنبه هشتم فروردین 1403 در ...
   به گزارش ارمغان شهر،امیر کشانی دردیدار با «سلامی ازپویراز» (SELAMI ...
به گزارش ارمغان شهر، داوود زارعیان در این نامه خطاب به اسماعیل قربانی مدیر
به گزارش ارمغان شهر، دومین هفته از تعطیلات آغازین سال ۱۴۰۳ در حالی آغاز ...
بالا
ما برای ارائه سرویس های خود و بهبود تجربه شما، از کوکی ها برای اهداف بسیاری در وب سایتمان استفاده می کنیم. کوکی ها برای عملکرد بهتر سایت از قبل تنظیم گردیده اند. More details…