چاپ کردن این صفحه
بستر ثبت تجارب برای نیروهای بخش خصوصی مخابرات اصفهان فراهم شد

با تلاش مدیریت منابع انسانی مخابرات منطقه اصفهان و در راستای ثبت و جمع آوری تجارب و دانش کاری نیروهای شاغل در این مجموعه، دسترسی پرسنل بخش خصوصی (شرکتی) به سامانه مدیریت دانش فراهم گردید.

به گزارش پایگاه خبری ارمغان شهر و به نقل از  روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، طبق اعلام مدیریت منابع انسانی این مجموعه از این پس کارکنان بخش خصوصی می توانند با مراجعه به سامانه مدیریت دانش به آدرس KMS.TCI.IR  نسبت به ثبت تجارب و مستندات دانش کاری خود اقدام کنند .

از موارد قابل ثبت در این سامانه می توان به: تجارب مفید بدست آمده در طول مدت خدمت، تجارب مرتبط با بیماری کووید ۱۹، مستندات فردی شامل مقاله، کتاب، ترجمه، جزوات ، پایان نامه و ... با محوریت موضوعات مخابراتی و یا مدیریتی، مستندات سازمانی شامل آئین نامه ها ، رویه ها ، دستورالعمل ها ، مستندات پروژه ها ، مستندات بهینه کاوی، جزوات و راهنماهای آموزشی و ... اشاره کرد.

گفتنی است نام کاربری و رمز عبور به صورت پیش فرض کدملی تعریف شده است که در صورت تمایل همکاران قابل تغییر بوده و فرم های ثبت تجربه و مستندات در منوی میز کار در دسترس می باشد.

تجارب و مستندات انتشار یافته قبلی از طریق منوی پیشرفته و منوی دانشکاران در فیلدهای مختلف دانشی و با امکان جستجو قابل مشاهده می باشد و تجارب و مستندات ثبت شده توسط همکاران پس از ارزیابی ، در صورت احراز امتیازات کافی ، انتشار می یابند.

همکاران در صورت هر گونه مشکل جهت دسترسی و یا نیاز به راهنمایی در استفاده، می توانند با تلفن ۳۶۶۶۲۹۲۰ تماس حاصل کنند.


دو برابر شدن حجم دانش بشري در هر ۷۵ روز، مستلزم از دور خارج شدن و از رده خارج شدن بسياري از آموخته ها و ذهنيت هاي قبل از ۷۵ روز پيش است.

 پس بايد اين واقعيت را بپذيريم که در زمانه اي قرار داريم و به سوي آن پيش مي رويم که انسان ها به سرعت بي سواد خواهند شد چرا که اگر نتوانيم سرعت يادگيري و رشد و توسعه خود را با تغييرات دم افزا و برق آساي محيطي جهان منطبق نمائيم در شرايط رقابتي و محيط دانش محور عصر امروز به زودي ديگر حرفي براي گفتن و ارائه نخواهیم داشت.

اين را هم باید بدانيم که در چنين شرايطي حتي نخبه ترين، باسوادترين و با تجربه ترين افراد هم به تنهایي قادر به توليد يا کسب دانش مورد نياز خود با سرعت و شرايط مطلوب جهت تطبيق دادن خود با شرايط کنوني عصر دانش محور امروز نيستند و تنها چاره کار براي به روز ماندن افراد، تيم ها و سازمان ها و بقاي ايشان تلاش براي يادگيري تيمي و سازماني و بهره مندي از سامانه هاي مديريت  دانش، پيوستن به اين سامانه ها و توليد و انتشار دانش و استفاده از دانش و تجربيات ديگر همکاران است.

مطالعات نشان داده ۷۰ درصد مشکلات يک سازمان تکرار پذير مي باشند اما متاسفانه ثبت نگرديده است و  در صورتيکه بانک اطلاعاتي (نرم افزار مديريت دانش) از مسائل بوجود آمده در سازمان و راه حل هاي آن ها وجود داشته باشد؛ ديگر براي حل مشکلات تکراري نيازي به صرف انرژي و وقت دوباره نخواهد بود.

اشتراک گذاری
ما برای ارائه سرویس های خود و بهبود تجربه شما، از کوکی ها برای اهداف بسیاری در وب سایتمان استفاده می کنیم. کوکی ها برای عملکرد بهتر سایت از قبل تنظیم گردیده اند. More details…