چاپ کردن این صفحه
تقدیر استاندار اصفهان از روابط عمومی شرکت گاز

روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان در شانزدهمین “جشنواره روابط عمومی های استان خوش درخشید.

به گزارش پایگاه خبری ارمغان شهر و به نقل از  روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، شانزدهمین جشنواره فرهنگی روابط عمومی های استان اصفهان، با حضور دکتر عباس رضایی استاندار اصفهان، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان و روسا و مدیران روابط عمومی دستگاه های دولتی و خصوصی استان عصر روز گذشته در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد که شرکت گاز استان اصفهان در سه شاخص حائز رتبه خلاق(عنوان ویژه جشنواره )، در سه شخاص رتبه عالی و در یک شاخص رتبه برتر گرفت و تندیس این جشنواره را از آن خود کرد.

در این جشنواره، روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان در شاخص؛ برنامه ریزی و ارزیابی اثربخشی، روابط عمومی دیجیتال و محتوا سازی حائز  رتبه خلاق - در شاخص اطلاع یابی و افکار سنجی، مسئولیت های اجتماعی و ارتباطات رسانه ای حائز رتبه عالی و مجددا" در شاخص ارتباطات رسانه ای حائز رتبه برترگردید.

لازم به ذکر است،استاندار اصفهان، ضمن تبریک 27 اردیبهشت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات و جایگاه ارزشمند ان درجامعه گفت: در شرایطی هستیم که ویروس کرونا بر تمامی فعالیت ها اثر گذاشته و نقش روابط عمومی ها در این شرایط، در جهت اطلاع رسانی، شفاف سازی و امید بخشی بیش از پیش باید اثر بخش و پر رنگ باشد .

دکتر عباس رضایی، افزود: فعالان حوزه روابط عمومی در سازمان ها باید جایگاه خود را بشناسند و اخبار سازمان خود را به طور دقیق اطلاع رسانی کنند و به دنبال ایجاد آرامش و نشاط در جامعه باشند.

وی، اظهار داشت: متاسفانه طی چند سال اخیر، بازتاب مشکلات جامعه و حتی بزرگنمایی  آن و دیدن نیمه خالی لیوان بیشتر بوده است، در صورتی که در شرایط بحران، یک وظیفه مهم روابط عمومی ها در کنار داشتن صداقت و اعتماد سازی، امید آفرینی است و این هنر روابط عمومی هاست که با استفاده از ابزار های نوین در فضای جامعه و سازمان متبوع نشاط و شادابی را تزریق نمایند.

استاندار اصفهان، گفت: در این استان اقدامات قابل ملاحظه ای در راستای کاهش نرخ بیکاری و طرح انتقال آب خلیج فارس انجام شده، افزود: درحال حاضر یک وظیفه مهم روابط عمومی ها با توجه به ارتباطات رسانه ای که دارند تشویق مردم در مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح در انتخابات پیش رو است.

گفتنی است، دراین جشنواره، عملکرد سال 99 روابط عمومی ها بر اساس نه شاخص؛نوآوری و فعالیت های پیشرو ، برنامه ریزی و ارزیابی اثر بخشی، تحقیق وپژوهش، اطلاع یابی و افکار سنجی، روابط دیجیتال، ارتباطات رسانه ای، ، محتوا سازی، رویداد پردازی و مسئولیت های اجتماعی مورد ارزیابی قرار گرفت.

 گفتنی است به اذعان داوران و مدیر اجرایی این جشنواره ، امسال آثار و مستندات روابط عمومی ها ی استان  از رشد مناسب و کیفیت بالایی برخوردار بودند.

اشتراک گذاری
ما برای ارائه سرویس های خود و بهبود تجربه شما، از کوکی ها برای اهداف بسیاری در وب سایتمان استفاده می کنیم. کوکی ها برای عملکرد بهتر سایت از قبل تنظیم گردیده اند. More details…