چاپ کردن این صفحه
توهین بی سابقه شهرداری اصفهان به رسانه ها

کمال حیدری متخصص دندانپزشکی که پس از عزل از معاونت بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دیار زاینده رود بازگشته و در انتصابی عجیب و پرحاشیه معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان را پذیرفته است، سازمان تحت امرش در اولین اقدام با نصب بنرهای پر تعدادی در سطح شهر با توهین هایی بی سابقه، رسانه ها را فریبکار دانسته و آنها را با عناوینی همچون پنهان کار، شایعه پراکن، القاگر، گزیده کار، بزرگنما(برجسته گر) و تکرارکننده(ول نکن) نواخته است.

به گزارش پایگاه خبری ارمغان شهر ، به نظر می رسد رسانه خوب از نظر شهردارِ روانشناس و معاون فرهنگی داندانپزشک وی باید این مشخصات را داشته باشد:
 
-رسانه خوب در وهله اول کم کاری مدیران را پنهان می کند.
رسانه خوب در مقابل مدیران، به جای انتقاد، انفعال را گزینش می کند.
- رسانه خوب جُز خوبی های نادر مدیران چیزی را شایعه نمی کند.
- رسانه خوب قلع و قمعِ مدبرانه ی نیروهای غیر همفکر توسط مدیران را هر روز  تکرارنمی کند.
 رسانه خوب هیچگاه به تخصص و کفایت مدیران در مسئولیت هایی که دارند ورود نمی کند و ناتوانی آن‌ها را به شهروندان القا نمی کند.
-رسانه خوب فامیل بازی، جناح گرایی و سیاست زدگی مدیران را برجسته نمی کند.
یادداشت: مهدی محبی
اشتراک گذاری
ما برای ارائه سرویس های خود و بهبود تجربه شما، از کوکی ها برای اهداف بسیاری در وب سایتمان استفاده می کنیم. کوکی ها برای عملکرد بهتر سایت از قبل تنظیم گردیده اند. More details…