چاپ کردن این صفحه
شناخت آسیب‌های اجتماعی دانش آموزان، نیازمند پژوهش جدی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: پژوهش جدی برای ورود به جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی موردنیاز است تا مبنای آسیب‌ها مشخص شود.

به گزارش پایگاه خبری ارمغان شهر و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری در یکصدوشصت‌وهشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان ضمن تبریک دهه کرامت، اظهار کرد: در حوزه آسیب‌های اجتماعی، ساماندهی مطلوبی از گذشته انجام نشده است.

وی افزود: ورود آموزش و پرورش به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان اقدامی مؤثر در این راستا قابل‌تقدیر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان تأکید کرد: پژوهش جدی برای ورود به جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی موردنیاز است تا مبنای آسیب‌ها مشخص شود و وظایف دستگاه‌ها برای ورود به هنگام در این راستا تعیین شود.

وی با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی باید به تفکیک مناطق، همراه با میزان تراکم آنها مشخص شود گفت: مسئله آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان تنها متوجه آموزش و پرورش نیست چرا که دانش‌آموزان از رفتارهای اجتماعی بیرون مدرسه نیز بسیار تأثیر می‌پذیرند، لذا ورود به این ماجرا حضور همه دستگاه‌های مرتبط را نیاز دارد.

جان نثاری تصریح کرد: گفتمانی که در راستای ایجاد آسیب‌های اجتماعی شکل می‌گیرد و بعضاً چهره‌های مختلف نیز ضریب منفی به آن می‌دهند را باید با ظرافت دقیقی مدیریت کرد.

وی افزود: ورود با برنامه آموزش و پرورش در این زمینه به نحو شایسته‌ای صورت گرفته است و نیاز به همراهی دستگاه‌های دیگر دارد تا اقدامات انجام گرفته در این حوزه مؤثر واقع شود.

اشتراک گذاری
ما برای ارائه سرویس های خود و بهبود تجربه شما، از کوکی ها برای اهداف بسیاری در وب سایتمان استفاده می کنیم. کوکی ها برای عملکرد بهتر سایت از قبل تنظیم گردیده اند. More details…