به گزارش پایگاه خبری ارمغان شهر و به نقل از اداره ارتباطات رسانهای شهرداری اصفهان، محمدحسن مردانی برگزاری هفتگی جلسات گپوگفت با حضور مدیران شهری و خبرنگاران را از برنامههای مهم این اداره کل برشمرد و افزود: تلاش کردهایم در فضایی صمیمانه و به دور از تعارفات مرسوم در جلسات اداری و نشستهای خبری، مدیران با آغوش باز پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشند و از دریچهی چشم آنها به مشکلات و چالشهای پیش روی شهر بنگرند.
او با بیان اینکه تاکنون مدیران بیش از ده منطقه، معاونت و سازمان در این نشستها حضور یافتهاند، تصریح کرد: علاوه بر این نشستهای گپوگفت، مجموعهای از تولیدات تصویری با عنوان «در جریان باشیم» به صورت روزانه در حال تولید و پخش است که هر ویدئو، یکی از پروژههای عمرانی، خدماتی و فرهنگی در حال اجرا در مناطق و سازمانهای مختلف را در زمانی کوتاه و موثر، به شهروندان اصفهانی معرفی میکند.
مردانی با تأکید بر اینکه تاکنون بیش از ۲۰۰ تصویربرداری از پروژههای مختلف شهری انجام گرفته است، اضافه کرد: در حوزه تبلیغات محیطی نیز، مجموعهای از پروژههای مهم و اثرگذار شهری نظیر احداث ایستگاه جدید آتشنشانی در خیابان چهارباغ، پارکینگ زیرسطحی توحید، چهارمین خط اتوبوسهای تندرو، راهاندازی دستگاه پیرولیز پسماند و مجتمع بزرگ خوار و بار در قالب ۳۰۰ تابلوی تبلیغاتی در مناطق ۱۵گانهی شهر، به شهروندان معرفی شده است.
معاون برنامهریزی اداره کل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری اصفهان، اجرای تبلیغات محلی در دل مناطق ۱۵گانه را یکی دیگر از رویکردهای جدید حوزه روابط عمومی در دوره اخیر برشمرد و خاطرنشان کرد: با تأکید مدیریت شهری بر نگاه محلهمحوری، مجموعهای از پروژههای در حال اجرا در محلات مختلف در قالب تبلیغات محیطی پیش روی ساکنان مناطق مختلف قرار خواهد گرفت که این اقدام درخصوص منطقه ۳ شهر اصفهان در هفته جاری انجام میشود.
مردانی، بهرهگیری از قالبهای نمایشی برای اطلاعرسانی پروژهها و اقدامات شهری را یکی از ایدههای خلاق پیش رو ذکر کرد و افزود: در روزهای آتی به کمک هنرمندان عرصهی نمایش، به میادین و چهارراههای اصلی شهر آمده و با بهرهگیری از فرمهای جذاب نمایشی، به اطلاعرسانی مهمترین رخدادهای مدیریت شهری به شهروندان خواهیم پرداخت که این اتفاق در نوع خود، خلاق و قابل تامل است.
او برگزاری نشستهای سوژهیابی با حضور نمایندگان مناطق ۱۵گانه و سازمانها و مناطق مختلف شهرداری را یکی از برنامههای موثر حوزه روابط عمومی برشمرد و خاطرنشان کرد: این جلسات هر ماه به تفکیک معاونتهای مختلف برگزار شده و پس از جمعبندی رخدادها، پروژهها و برنامههای در دست اجرا در هر حوزه، در قالب بستهای پیشنهادی برای تمامی رسانهها ارسال میشود تا در تولید اخبار و گزارشهای مختلف، مورد بهرهبرداری قرار بگیرد.