به گزارش پایگاه خبری ارمغان شهر ، مهرداد جنتیان معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق اصفهان گفت :۲۸ خدمت در حوزه خدمات مشترکین و ۱۲ خدمت در حوزه بهره برداری که در کل ۴۰ نوع خدمت می باشد در اپلیکیشن “برق من” توسط شرکت توانیر راه اندازی شده است .
وی در ادامه گفت :شرکت توزیع برق اصفهان از سالهای گذشته درحوزه غیر حضوری نمودن خدمات اقدامات خوبی را انجام داده است از جمله راه اندازی سامانه سمیع ۳۸۱۲۱ که امکانات زیادی را برای مشترکین و متقاضیان فراهم نموده که این خدمات موجب شد در زمان انتشار ویروس کرونا اهمیت تحقق دولت الکترونیک و ارائه خدمات غیر حضوری بیش از پیش نمایان شود و مشترکین و متقاضیان به راحتی خدمات خود را تنها با یک تلفن دریافت نمایند.
وی خاطر نشان کرد : اما وجود درگاههای متفاوت خدمت رسانی به طور قطع شرایط مناسبتری را برای ارائه خدمت ایجاد می کند و در همین راستا مشترکین برق با نصب اپلیکیشن “برق من ” می توانند سوابق صورت حساب ،ثبت قرائت توسط مشترک