به گزارش پایگاه خبری ارمغان شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، شانزدهمین جشنواره فرهنگی روابط عمومی های استان اصفهان، با حضور دکتر عباس رضایی استاندار اصفهان، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان و روسا و مدیران روابط عمومی دستگاه های دولتی و خصوصی استان عصر روز گذشته در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد که شرکت گاز استان اصفهان در سه شاخص حائز رتبه خلاق(عنوان ویژه جشنواره )، در سه شخاص رتبه عالی و در یک شاخص رتبه برتر گرفت و تندیس این جشنواره را از آن خود کرد.
در این جشنواره، روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان در شاخص؛ برنامه ریزی و ارزیابی اثربخشی، روابط عمومی دیجیتال و محتوا سازی حائز رتبه خلاق - در شاخص اطلاع یابی و افکار سنجی، مسئولیت های اجتماعی و ارتباطات رسانه ای حائز رتبه عالی و مجددا" در شاخص ارتباطات رسانه ای حائز رتبه برترگردید.
لازم به ذکر است،استاندار اصفهان، ضمن تبریک 27 اردیبهشت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات و جایگاه ارزشمند ان درجامعه گفت: در شرایطی هستیم که ویروس کرونا بر تمامی فعالیت ها اثر گذاشته و نقش روابط عمومی ها در این شرایط، در جهت اطلاع رسانی، شفاف سازی و امید بخشی بیش از پیش باید اثر بخش و پر رنگ باشد .
دکتر عباس رضایی، افزود: فعالان حوزه روابط عمومی در سازمان ها باید جایگاه خود را بشناسند و اخبار سازمان خود را به طور دقیق اطلاع رسانی کنند و به دنبال ایجاد آرامش و نشاط در جامعه باشند.
وی، اظهار داشت: متاسفانه طی چند سال اخیر، بازتاب مشکلات جامعه و حتی بزرگنمایی آن و دیدن نیمه خالی لیوان بیشتر بوده است، در صورتی که در شرایط بحران، یک وظیفه مهم روابط عمومی ها در کنار داشتن صداقت و اعتماد سازی، امید آفرینی است و این هنر روابط عمومی هاست که با استفاده از ابزار های نوین در فضای جامعه و سازمان متبوع نشاط و شادابی را تزریق نمایند.
استاندار اصفهان، گفت: در این استان اقدامات قابل ملاحظه ای در راستای کاهش نرخ بیکاری و طرح انتقال آب خلیج فارس انجام شده، افزود: درحال حاضر یک وظیفه مهم روابط عمومی ها با توجه به ارتباطات رسانه ای که دارند تشویق مردم در مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح در انتخابات پیش رو است.
گفتنی است، دراین جشنواره، عملکرد سال 99 روابط عمومی ها بر اساس نه شاخص؛نوآوری و فعالیت های پیشرو ، برنامه ریزی و ارزیابی اثر بخشی، تحقیق وپژوهش، اطلاع یابی و افکار سنجی، روابط دیجیتال، ارتباطات رسانه ای، ، محتوا سازی، رویداد پردازی و مسئولیت های اجتماعی مورد ارزیابی قرار گرفت.
گفتنی است به اذعان داوران و مدیر اجرایی این جشنواره ، امسال آثار و مستندات روابط عمومی ها ی استان از رشد مناسب و کیفیت بالایی برخوردار بودند.