نمایش موارد بر اساس برچسب: روابط عمومی
کسب رتبه عالی و برتر بهزیستی استان در شانزدهمین جشنواره روابط عمومی اصفهان
منصور یزدی زاده : روابط عمومی می تواند سازمان را به چالش بکشد و باعث پیشرفت آن گردد
به گزارش پایگاه خبری ارمغان شهر ، منصور یزدی زاده، در این دیدار به اهمیت و جایگاه خاص روابط عمومی اشاره کرد و گفت : با توجه به روند سریع تحولات و پیشرفت فناوری های ارتباطی ، به روز بودن روابط عمومی شرکت و برخورداری از دانش، تجهیزات و تکنولوژی های نوین بسیار مهم است چرا که به روز بودن روابط عمومی می تواند در معرفی توانمندی های شرکت، ایجاد انگیزش در کارکنان و در نتیجه بهره وری، کارآیی و اثربخشی و تحقق برنامه های راهبردی موثر واقع شود که روابط عمومی ذوب آهن به خوبی در این زمینه عمل کرده است .
وی افزود : روابط عمومی ذوب آهن از استانداردهای لازم برخوردار است اما استاندارد حدی ندارد و معرفی مطلوب شرکت بزرگی مانند ذوب آهن اصفهان ، ایده های جدید و خلاقیت زیادی می طلبد .
مدیرعامل شرکت به تنوع ذینفعان سازمان اشاره کرد و افزود : نیاز و ویژگی های ذینفعان متفاوت است و باید آنها را دسته بندی کرد و محتوای ویژه ای باید برای هر بخش از ذینفعان تهیه شود تا اثربخشی این پیام ها افزایش یابد .
یزدی زاده برقراری ارتباط صحیح و منطقی و اصولی با مخاطبان و همچنین اطلاع رسانی شفاف و روشن و دریافت انتظارات و خواسته های مخاطبان با بکار گیری روش ها و فنون مختلف را از دیگر وظایف کارکنان روابط عمومی دانست .
مدیرعامل، روابط عمومی را ویترین فعالیت های شرکت معرفی کرد و گفت : موفقیت روابط عمومی، موفقیت سازمان است و یک روابط عمومی متعالی است که می تواند یک سازمان را به چالش بکشد و باعث پیشرفت آن گردد.
وی باشاره به نقش روابط عمومی در ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی افزود : از جمله وظایف روابط عمومی ارتباط و تعامل با رسانه ها است که توسعه این تعاملات در جهت معرفی شرکت از ابعاد مختلف بسیار با اهمیت است.
وی ضمن قدردانی از کارکنان روابط عمومی گفت : کسب جوایز مختلف در این حوزه نشان از توانمندی و پشتکار کارکنان روابط عمومی است ولی با توجه به پتانسیل کارکنان این بخش می توان سطح استاندارد ها را ارتقا داد و انتظارات بیشتری در این حوزه از کارکنان مدیریت روابط عمومی داشت .
تقدیر استاندار اصفهان از روابط عمومی شرکت گاز
به گزارش پایگاه خبری ارمغان شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، شانزدهمین جشنواره فرهنگی روابط عمومی های استان اصفهان، با حضور دکتر عباس رضایی استاندار اصفهان، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان و روسا و مدیران روابط عمومی دستگاه های دولتی و خصوصی استان عصر روز گذشته در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد که شرکت گاز استان اصفهان در سه شاخص حائز رتبه خلاق(عنوان ویژه جشنواره )، در سه شخاص رتبه عالی و در یک شاخص رتبه برتر گرفت و تندیس این جشنواره را از آن خود کرد.
در این جشنواره، روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان در شاخص؛ برنامه ریزی و ارزیابی اثربخشی، روابط عمومی دیجیتال و محتوا سازی حائز رتبه خلاق - در شاخص اطلاع یابی و افکار سنجی، مسئولیت های اجتماعی و ارتباطات رسانه ای حائز رتبه عالی و مجددا" در شاخص ارتباطات رسانه ای حائز رتبه برترگردید.
لازم به ذکر است،استاندار اصفهان، ضمن تبریک 27 اردیبهشت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات و جایگاه ارزشمند ان درجامعه گفت: در شرایطی هستیم که ویروس کرونا بر تمامی فعالیت ها اثر گذاشته و نقش روابط عمومی ها در این شرایط، در جهت اطلاع رسانی، شفاف سازی و امید بخشی بیش از پیش باید اثر بخش و پر رنگ باشد .
دکتر عباس رضایی، افزود: فعالان حوزه روابط عمومی در سازمان ها باید جایگاه خود را بشناسند و اخبار سازمان خود را به طور دقیق اطلاع رسانی کنند و به دنبال ایجاد آرامش و نشاط در جامعه باشند.
وی، اظهار داشت: متاسفانه طی چند سال اخیر، بازتاب مشکلات جامعه و حتی بزرگنمایی آن و دیدن نیمه خالی لیوان بیشتر بوده است، در صورتی که در شرایط بحران، یک وظیفه مهم روابط عمومی ها در کنار داشتن صداقت و اعتماد سازی، امید آفرینی است و این هنر روابط عمومی هاست که با استفاده از ابزار های نوین در فضای جامعه و سازمان متبوع نشاط و شادابی را تزریق نمایند.
استاندار اصفهان، گفت: در این استان اقدامات قابل ملاحظه ای در راستای کاهش نرخ بیکاری و طرح انتقال آب خلیج فارس انجام شده، افزود: درحال حاضر یک وظیفه مهم روابط عمومی ها با توجه به ارتباطات رسانه ای که دارند تشویق مردم در مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح در انتخابات پیش رو است.
گفتنی است، دراین جشنواره، عملکرد سال 99 روابط عمومی ها بر اساس نه شاخص؛نوآوری و فعالیت های پیشرو ، برنامه ریزی و ارزیابی اثر بخشی، تحقیق وپژوهش، اطلاع یابی و افکار سنجی، روابط دیجیتال، ارتباطات رسانه ای، ، محتوا سازی، رویداد پردازی و مسئولیت های اجتماعی مورد ارزیابی قرار گرفت.
گفتنی است به اذعان داوران و مدیر اجرایی این جشنواره ، امسال آثار و مستندات روابط عمومی ها ی استان از رشد مناسب و کیفیت بالایی برخوردار بودند.
در پانزدهمین جشنوارۀ ملی انتشارات روابط عمومی صورت گرفت؛ درخشش روابط عمومیهای گروه فولاد مبارکه
به گزارش پایگاه خبری ارمغان شهر ، در آیین اختتامیۀ پانزدهمین جشنوارۀ ملی انتشارات روابط عمومیهای کشور که در مرکز همایشهای سازمان مدیریت صنعتی و با حضور معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعدادی از اساتید و متخصصان علوم ارتباطات، سوم دیماه در تهران برگزار شد، گروه فولاد مبارکه با کسب جوایز متعدد در بخشهای مختلف موفق به کسب عناوین برتر شد.
در این آئین، روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه با کسب 7 عنوان برتر و روابط عمومی فولاد هرمزگان نیز با کسب چهار عنوان برتر خوش درخشیدند و افتخاری دیگر در کارنامۀ عملکرد گروه فولاد مبارکه بر جای گذاشتند.
کسب رتبۀ اول در بخشهای کاریکاتور و پوستر در سطح ملی، کسب رتبۀ دوم در بخش اینفوگرافی در سطح ملی و بخش فیلمهای مستند و همچنین کسب رتبۀ دوم در بخشهای کلیپ، تیزر و خلاقیت نیز از افتخارات روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در این جشنواره بود.
روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان نیز از جمله روابط عمومیهای موفق در این دوره با کسب ۴ عنوان برتر و دریافت لوح تقدیر و تندیس جشنواره به پاس تلاشهای صورتگرفته موردتقدیر قرار گرفت.
روابط عمومی فولاد هرمزگان موفق به کسب رتبۀ اول کشوری تبلیغات، رتبۀ اول کشوری انتشار کتاب، رتبۀ دوم کشوری انتشار مقاله و رتبۀ دوم استانی طراحی و انتشار ویژهنامه گردید.
شایان ذکر است در اختتامیۀ این جشنواره، انجمن متخصصان روابط عمومی بهعنوان برگزارکنندۀ این جشنواره ملی، با اهدای لوح تقدیر و تندیس ویژه به روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه از اقدامات صورتگرفته در عرصۀ فرهنگ مکتوب و نشر آنلاین قدردانی نیز کرد.