به گزارش پایگاه خبری ارمغان شهر و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان،ناصر مشایخی هدف از بهینه سازی سامانه ها را انجام رسالت مشتری مداری دانست و اظهار کرد : در شرایط کنونی و با توجه به لزوم استفاده هر چه بیشتر از درگاه های خدمات غیر حضوری، مجموعه مخابرات با بروزرسانی،توسعه و بهینه سازی درگاه های ارتباطی خود سعی دارد بروزترین خدمات غیر حضوری را به مشترکین خود ارائه کند.
وی با تشریح خدمات قابل ارائه در سامانه تلفنی ۲۰۰۰ گفت : این سامانه قابلیت ارائه خدماتی نظیر : پرداخت غیر حضوری قبوض تلفن ثابت ،دریافت قبض میاندوره ، پایان دوره ،وصل سریع تلفن های قطع شده به علت بدهی پس از پرداخت و دریافت پیامک اطلاعات قبض تلفن ثابت در هر دوره با ثبت شماره تلفن همراه را دارد.
گفتنی است استفاده از سامانه ۲۰۰۰ رایگان بوده و به صورت شبانه روزی در دسترس عموم قرار دارد.