نمایش موارد بر اساس برچسب: مترو اصفهان

جمعه, 19 تیر 780 ساعت 16:20

تغییرساعت فعالیت مترو در اصفهان

به گزارش پایگاه خبری ارمغان شهر، با توجه به اعلام معاونت حمل‌ ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان در خصوص تغییر ساعت کاری بانک‌ها و ادارات، ساعت سرویس‌دهی مترو از پنجشنبه هفتم مهرماه جهت استفاده بهینه شهروندان تغییر کرد.

با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، نخستین قطار خط یک متروی اصفهان از ایستگاه قدس و دفاع مقدس از ساعت 5 و 55 دقیقه، دومین قطار 6 و 15 دقیقه و سومین قطار 6 و 37 دقیقه حرکت می‌کند و پس از حرکت قطار سوم تا ساعت ۲۱ با سرفاصله زمانی ۱۱ دقیقه خدمت‌رسانی به شهروندان انجام می‌شود.

روزهای جمعه نیز از ساعت ۹ تا ۲۱ بهره‌برداری از مترو در ایستگاه‌های قدس، شهید علیخانی، کاوه، شهید باهنر، امام حسین (ع)، سی‌وسه پل، آزادی و دفاع مقدس انجام می‌شود.

منتشرشده در شهر

به گزارش پایگاه خبری ارمغان شهر و به نقل از  اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی قاسم‌زاده در آئین ورود دستگاه حفار مکانیزه TBM مترو اصفهان به ایستگاه شهید خرازی، اظهار کرد: بخش زیادی از جامعه امروز، پیروزی انقلاب در سال ۵۷ را مشاهده نکرده‌اند و خط کش نسل امروز برای سنجش توانمندی نظام، رفع مسائل و مشکلات کشور است.

وی افزود: اگر اعتقاد داریم این انقلاب به حق بوده و برای حفظ آن باید تلاش کرد، پس مسیری جز کمک به رفع مسائل کنونی جامعه پیش رویمان وجود ندارد و برای آن باید تلاش کنیم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه مشکل ترافیک و نوسازی ناوگان حمل‌و نقل عمومی یکی از مسائل بزرگ کشور است، گفت: از زمانی که به عنوان شهردار فعالیت خود را آغاز کردم، یکی از تقاضاهای مهم شهروندان، کاهش ترافیک شهر بوده که آلودگی هوا نیز یکی از نتایج آن است.

قاسم‌زاده با تاکید بر اینکه برای خدمت به انقلاب در شرایط کنونی هیچ امری مهم‌تر از حل مسائل جامعه نیست، اضافه کرد: در بخش حمل‌و نقل عمومی ابتدا باید زیرساخت‌ها را توسعه داد. درحال حاضر، به رغم وجود خط یک مترو، خطوط اتوبوسرانی و تاکسی‌رانی، فقط ۲۲ درصد مردم از حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند که سهم مترو از این مقدار فقط ۱.۷ درصد است.

وی تاکید کرد: برای ترغیب شهروندان به استفاده از حمل و نقل عمومی باید در راستای گسترش زیرساخت‌ها قدم برداریم که بهترین روش آن توسعه مترو است.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: با وجود همه مشکلاتی که برای تأمین اعتبار پروژه قطار شهری وجود دارد، احداث خط دو، توسعه خط یک و آغاز خط سه مترو جزء مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های مدیریت شهری در این دوره است چراکه برای کاهش آلودگی هوا و امنیت حمل و نقل، با وجود تمام مشکلات مالی موجود، راهی به جز گسترش و توسعه قطار شهری وجود ندارد.

منتشرشده در شهر

به گزارش پایگاه خبری ارمغان شهر و به نقل از  اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، محمود واعظی در مراسم آغاز به کار حفاری جبهه غربی به شرقی خط دوم متروی اصفهان به طول 6.5 کیلومتر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس استان اصفهان، اظهار کرد: پروژه های بسیار زیادی در شهر اصفهان در حال اجراست و اجرای این پروژه های شهری مشکل تر از سایر اقدامات عمرانی است که در فضای خارج از شهرها اجرا می شود که با انواع و اقسام مشکلات مالکیتی، مسائل حقوقی، تاسیسات شهری و مسائل غیرقابل پیش بینی در اجرای این پروژه ها مواجه هستیم.

وی با اشاره به بازدید از سالن اجلاس سران، تصریح کرد: سالن های بسیاری را در کشورهای مختلف مشاهده کرده ام اما سالن اجلاس سران اصفهان یکی از زیباترین و مجهزترین مجموعه هایی است که تاکنون دیده ام و این سالن آبرویی برای اصفهان و ایران می شود که جای تبریک به مدیریت شهری و سایر عوامل سازنده این سالن دارد.

رئیس دفتر رئیس جمهور یکی از دلایل موفقیت اجرای پروژه هایی مانند سالن اجلاس را نتیجه همدلی، صمیمیت، وحدت و همراهی مدیریت شهری و استانی در اصفهان ذکر کرد و افزود: نمی توان گفت همه مجموعه های استانی تفکری یک شکل داشته باشند اما همه این مجموعه ها برای سازندگی، منافع، امنیت، خدمت به مردم در کشور و استان اتفاق نظر دارند. 

وی با بیان اینکه، فشار حداکثری و تحریمی که آمریکا بر علیه ایران اجرا کرد برای این بود که کشور ساخته نشده و توسعه رقم نخورد، اضافه کرد: خودشان امروز اذعان دارند که فشار حداکثری در ایران شکست خورده است؛ دلیل آن هم این است که امروز هیچ کارگاهی در کشور تعطیل نشده و پروژه های زیادی توسط قرارگاه خاتم الانبیا، شرکت های دانش بنیان و سایر مجموعه ها در کشور در حال اجراست.

واعظی ادامه داد: امروز با توجه به فشارها و تحریم ها در همه استان ها شاهد کارهای بسیار خوب عمرانی هستیم زیرا تولیدکنندگان تولید کردند و سازندگان ساختند و در نتیجه هیچ پروژه ای در کشور تعطیل نشد.

*تفکر خوب بردن حمل و نقل عمومی به زیر شهر

وی تاکید کرد: با توجه به مسائل زیست محیطی و مسائل ترافیکی باید حمل و نقل عمومی را به زیر شهر هدایت کنیم و این تفکر درستی است؛ برنامه ریزی های بسیار خوبی در شهرداری اصفهان برای این موضوع صورت گرفته و ما هم در دولت وظیفه داریم که به طور حتم از این اقدامات با وجود محدودیت های مالی حمایت کنیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه آینده کشور را بسیار روشن می بینیم، گفت: درخواست های شهرداری اصفهان را از دولت پیگیری می کنم تا مصوبه کمک به متروی اصفهان در شورای اقتصاد تسریع و قول و قرارهایی که شهرداری اصفهان با مسئولین دولتی گذاشته است هر چه زودتر به مرحله عمل دربیاید.

*بهره برداری از خط 2 مترو تا دو سال دیگر به شرط تصویب مساعدت شورای اقتصاد

شهردار اصفهان نیز در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید خرازی، گفت: کسانی که امروز در شهرداری اصفهان شبانه روزی تلاش مضاعف دارند افرادی هستند که همرزم شهید خرازی بوده اند و اگر امروز می بینیم که انقلاب بزرگ عمرانی در اصفهان به سرعت پیش می رود ریشه در همین ارزش های ناب و حضور چنین کسانی در صحنه نبرد عمرانی دارد.

قدرت اله نوروزی با اشاره به خط یک متروی اصفهان، تصریح کرد: این خط طی 17 سال ساخته شد و در هر سال حدود 5 درصد پیشرفت داشت که در این دوره مدیریت شهری، 15 درصد باقیمانده این خط به علاوه دعاوی پیچیده 17 سال گذشته، ظرف 4 ماه در سه شیفت کاری، با پیمانکارهای متعدد و با سرعت بالا ساخته و تکمیل شد.

وی اضافه کرد: تعداد مسافران خط یک مترو از روزانه 16 هزار نفر تا پایان اسفند 98 و پیش از کرونا به 120 هزار نفر در روز رسید که موفقیتی بزرگ و رکوردی درخور توجه بود، با توجه به شرایط پیش آمده ناشی از کرونا این تعداد مسافر روزانه به 40 هزار نفر رسیده است.  

شهردار اصفهان با بیان اینکه خط دو مترو از دارک آغاز شده و به طول 23 کیلومتر در محدوده شرقی - غربی اصفهان امتداد می یابد و به میدان شهدای خمینی شهر می رسد، تاکید کرد: عملیات اجرایی خط دو مترو اصفهان در سه فاز آغاز شده، فاز اول از شمال شرقی از ایستگاه دارک بعد از زینبیه در حال اجراست که به میدان امام علی (ع) می رسد و از آنجا فاز میانی آغاز می شود که به دلیل تلاش برای سرعت بخشیدن به عملیات حفاری کار در دو فاز تعریف شده و فاز میانی از کهندژ به سوی میدان امام علی (ع) آغاز شده است؛ در این فاز قرارگاه خاتم الانبیا با تمام توان ورود پیدا کرد و در اولین فرصت شفت ساخته شد.  

وی با بیان اینکه تونل خط دو از جبهه غربی با استفاده از یک دستگاه تی بی ام با کاترهدی به قطر ۹.۵ متر در یک تونل و از جبهه شمال شرقی دو تونل با تی بی ام با کاترهد شش متری حفاری می‌شود، گفت: تاکنون در مجموع هفت کیلومتر حفاری انجام شده و طی دو سال اخیر ساخت همزمان ۱۲ ایستگاه خط دو آغاز شده که تعدادی از آنها پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصد دارد. همچنین با آغاز حفاری جبهه غرب، سرعت حفاری دو برابر می شود.

*پیش بینی یکصد میلیارد تومان در بودجه 1400 برای ایمن سازی خط اول مترو

نوروزی تاکید کرد: چهار ایستگاه دیگر خط دو در مرحله آزادسازی است و در آینده نزدیک عملیات احداث آنها نیز آغاز می‌شود؛ از سال جاری برای آزادسازی ایستگاه کهندژ نیز ردیف بودجه ایجاد شده و اجرای آن در دستور کار قرار گرفته تا شاهد تحولی بزرگ در این محور باشیم. برای ایستگاه رهنان نیز ردیف بوجه تعیین شده و در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه در شرایط اقتصادی کنونی، شهرداری با پیچیدگی‌ های مالی زیادی مواجه شده است، گفت: با برنامه‌ریزی و درایت بر این پیچیدگی‌ ها غلبه کرده‌ایم، سال گذشته برای ایمن سازی خط یک مترو ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه کردیم تا استانداردها و ایمنی مورد نیاز در این خط تامین شود؛ در بودجه سال آینده نیز ۱۰۰ میلیارد تومان در این راستا لحاظ شده است.

*پیشرفت احداث خط 2 مترو به 25 درصد رسیده است

وی با بیان اینکه برای خط دو تاکنون هر ساله بین 500 تا 700 میلیارد تومان اوراق مشارکت گرفته ایم، اضافه کرد: این رقم در مقایسه با شهرهای دیگر رقم خوبی است، شهرداری اصفهان سال گذشته 200 میلیارد تومان نیز برای خرید اتوبوس اوراق مشارکت گرفت که تاکنون ۸۰ دستگاه آن وارد چرخه حمل و نقل همگانی شهر شده است.

نوروزی تصریح کرد: برای ساخت مترو 45 درصد کار مربوط به سویل، فونداسیون و سفت کاری بوده و مابقی مربوط به تجهیزات است؛ تاکنون در حوزه سفت کاری، حفاری و تونل خط دو مترو اصفهان ۲۵ درصد پیشرفت داشته‌ایم که اگر شرایط مساعد بود می‌توانستیم همزمان تجهیزات آن را نیز آماده کنیم.  

وی با بیان اینکه ۵۶۰ میلیون یورو برای تامین تجهیزات خط دو مترو پیش بینی و فاینانسور نیز تعیین شده است، ادامه داد: همچنین برای خرید تجهیزات شرکت مپنا در ایران تعیین و کارها آغاز شده که اگر این اعتبار در شورای اقتصاد مورد تصویب قرار گیرد می ‌توانیم بگوییم خط دو متروی اصفهان تا دو سال آینده به اتمام می‌ رسد. این اتفاق مبارکی است که در اصفهان در حال رقم خوردن است.

شهردار اصفهان تاکید کرد: با وجود اینکه برای حفاری جبهه غرب به شرق 400 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است اما پیش بینی می شود این رقم سه برابر شود. 

وی با بیان اینکه برای هر کیلومتر مترو 50 میلیون یورو باید هزینه شود، افزود: برای خط دو مترو 23 هزار میلیارد تومان نیاز داریم که تنها 600 تا 700 میلیارد تومان اوراق مشارکت گرفته می شود که نیمی از آن هم در آینده باید بازگشت داده شود؛ از این رو از دولت درخواست می‌کنیم که بیش از پیش از پروژه مترو اصفهان حمایت کند و با تصویب ۵۶۰ میلیون یورو در شورای اقتصاد برای تکمیل این پروژه بزرگ گام بردارد. با حمایت دولت و تصویب این مبلغ در شورای اقتصاد اتفاق بزرگی در این حوزه خواهد افتاد که در یاد و خاطره همه مردم می ماند.

نوروزی اضافه کرد: اگر انسجام بخش دولتی و شهرداری، شورای شهر، استانداری و معتمدان مردم در شهر نبود این اتفاقات که در طول تاریخ شهرداری اصفهان نمونه بوده، رقم نمی ‌خورد.


*۱۰ میلیارد تومان صرفه‌ جویی ارزی در جبهه غربی متروی اصفهان حاصل شد

سردار علیرضا فخاری، معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا نیز در این مراسم، اظهار کرد: امروز به ‌واسطه آغاز عملیات حفاری خط دو مترو، روز پربرکتی برای مردم اصفهان است تا با تلاش مسئولان ذیربط مسیر خدمت ‌های به ‌روز برای آنها فراهم شود.

وی با بیان اینکه موضوع مترو جزو زیرساخت های توسعه یافتگی در کشور است، تصریح کرد: پروژه مترو برای مراکز مهم و اساسی کلانشهرها شکل گرفته یا در حال تکمیل است و پروژه‌ ای که امروز حفاری آن در اصفهان آغاز می‌شود، ۶.۵ کیلومتر طول دارد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا ادامه داد: مترو از سال ۶۵ در ایران آغاز شد و قرارگاه خاتم ۲۰ سال بعد در این عرصه ورود کرد. حدود 324 کیلومتر مترو از سوی این قرارگاه در سطح کشور اجرا شده و یا در حال اجرا است که 50 درصد ظرفیت متروی کشور را شامل می شود.

وی با اشاره به ویژگی‌ های خط دو متروی اصفهان، ادامه داد: اورهال دستگاه تی ‌بی ‌ام در ۹ روز یک رکورد محسوب می ‌شود چون به ‌طور معمول این اتفاق در یک ماه و نیم می ‌افتد و این جزو افتخاراتی است که انجام شده است، همچنین یک هزار و ۴۰۰ متر مکعب بتن‌ ریزی در یک شیفت کاری در عمق ۲۵ متری و هشت تا ۱۰ میلیارد تومان صرفه‌ جویی ارزی به سبب بومی‌ سازی و تجهیزاتی که باید از خارج وارد می‌ شد از دیگر افتخارات این پروژه است.

سردار فخاری افزود: قرارگاه خاتم ‌الانبیا مقام اول ملی در اجرای خط هفت متروی تهران را به نام خود ثبت کرد، همچنین در اجرای تونل برای انتقال آب‌های سطحی و زیرسطحی رکورددار است و سهم قرارگاه در احیای دریاچه ارومیه نیز به‌ زودی عملی خواهد شد.

وی ادامه داد: آنچه قرارگاه خاتم‌ الانبیا در پروژه‌ های عمرانی انجام داده ثمره تلاش فرزندان انقلاب در قالب مهندسی مدرن است و حفاری خط دو مترو هدیه این قرارگاه در روز ولادت امیر مؤمنان (ع) به مردم اصفهان است.

گفتنی است در این برنامه با فرمان رییس دفتر نهاد ریاست جمهوری، با حضور استاندار و شهردار اصفهان، رییس شورای اسلامی شهر اصفهان، فرماندار و مسئولان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، عملیات حفاری تونل خط ۲ قطار شهری اصفهان از جبهه غرب به شرق به طول شش و نیم کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 4 هزار میلیارد ریال آغاز شد.

آغاز حفاری خط دو مترو اصفهان از جبهه غرب به شرق به معنای حفاری خط دو همزمان از دو جبهه است که این موضوع باعث تسریع در روند اجرای پروژه می شود تا خط دو زودتر در اختیار شهروندان اصفهانی قرار گیرد.

منتشرشده در شهر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ارمغان شهر ،   امیراحمد زندآور با اشاره به فرارسیدن روز نکوداشت اصفهان، اظهار کرد: در میان شهرهای ایران اصفهان همچون جواهری است که با وجود نوسانات تاریخی و گذر قرن‌ها هنوز درخشش و شکوه خود را حفظ کرده و آنچنان شاداب است که گویی امروز زندگی را شروع کرده است.   با وجود این آنچنان اصیل است که گویی همیشه وجود داشته است.

وی با بیان اینکه فرهنگ غنی و طبیعت زیبای اصفهان چنان با یکدیگر سازگارند که به نظر می‌رسد هر یک بازتاب دیگری است، افزود: اصفهان تجلی کاملی از فرهنگ ایرانی-اسلامی بوده و اگرچه در ایام شیوع بیماری کرونا امکان برگزاری جشن و دعوت مردم به حضور در فضاهای فرهنگی و تاریخی میسر نیست اما لازم است با تبلیغات محیطی و سایر روش‌ها این روز و هفته نکوداشت اصفهان را زنده نگه داریم.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اگرچه ظهور بیماری کرونا نگرانی‌هایی را برای پیشبرد طرح‌ها و پروژه‌ها و تحقق‌پذیری آن‌ها در سال جاری ایجاد کرده بود اما به نوعی این تهدید به فرصت تبدیل شد، تصریح کرد: با همت تلاشکران و کارکنان شهرداری، در سال پایانی این دوره از شورای اسلامی، شتاب اجرای پروژه‌های عمرانی بیش از پیش شده است.

وی ادامه داد: افزایش استفاده شهروندان از دوچرخه و به تبع آن ایجاد مطالبه عمومی برای گسترش مسیرها و زیرساخت‌های دوچرخه سواری و توجه بیشتر به حمل‌ونقل غیرموتوری نوعی فرصت است که می‌تواند به شکل‌گیری شهری پاک و ایمن کمک کند.

زندآور خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی که برای گسترش شبکه مسیرهای دوچرخه در شهر تهیه شده و در حال اجراست در جهت پاسخ به این مطالبه عمومی مردم و درخواست دادستان استان بوده است و همراهی همگان را نیاز دارد.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری مناطق باید بدون معطلی در اجرای مسیرهای دوچرخه جدیت داشته باشند، اظهار کرد: نباید قولی که به مردم در زمینه توسعه مسیرهای دوچرخه داده شده شعارگونه باشد و برای رفع تکلیف در معابر فرعی و با اولویت پایین بلکه مطابق نقشه راه ابلاغ شده در مسیرهای اصلی و به صورت یک شبکه یکپارچه اجرا شود.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: همچنین می‌توان با کاهش ساعات کار مترو یا حتی تعطیل کردن آن و فعال‌تر کردن خطوط اتوبوس موازی، از فرصتی که شیوع کرونا در کاهش تعداد مسافران فراهم کرده، استفاده کرد و نسبت به تکمیل و تجهیز خط یک مترو اقدام کرد.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج، گفت: خوب است روحیه معنویت، آینده نگری و سازندگی بسیجی را بیش از پیش در وجود خود تقویت کنیم زیرا یک بسیجی پیروزیش در جهاد اصغر را مرهون سعی و تلاش در جهاد اکبر می‌داند. او هشدار خطر نفس امّاره، نفسی که به بدی فرمان می‌دهد آویزه گوش کرده است و می‌داند قصد رستگاری و فلاح نه تنها او را از اجتماع و جامعه دور نمی‌کند بلکه با هدفی الهی و با آگاهی و تدبیر باید برای سازندگی وارد جامعه شود.

زندآور تاکید کرد: بسیج با دفاع از میهن و دیار خود نشان داد میهن دوست بوده و حاضر نیست حتی یک وجب از سرزمینش به دست دشمن بیفتد؛ بعد از جنگ نیز بسیجیان بودند که اولین قدم‌ها را جهت سازندگی ایران عزیز برداشتند.

وی تصریح کرد: بسیج هنوز توانمندی‌های ناشناخته فراوانی دارد که اگر شناخته شود و مورد تکریم، حمایت، هدایت و مدیریت قرار گیرد، می‌توان از قدرت و توان عظیم و خودجوش آن، برای اعتلای انقلاب اسلامی و ایران عزیز بهره برد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: بسیج در زمان جنگ و سازندگی توانست نقش مؤثر و ارزنده‌ای داشته باشد. در دوران سازندگی، مردان رزم و پیکار، یعنی بسیجیان در لباس مهندسان و پزشکان و مدیران، مُدرسان دانشگاه و حوزه و کارگران کارخانه‌های مختلف، به سازندگی ایران مشغول شدند.

منتشرشده در شورا
  • اقتصاد
  • سیاست
  • شورا
  • شهرستان ها
به گزارش ارمغان شهر و به نقل از  روابط عمومی
به گزارش ارمغان شهر، چهل و نهمین اجلاس سالانه
‌به گزارش ارمغان شهر، رییس سازمان برنامه و بودجه
به گزارش ارمغان شهر، میثم مداحی در سخنرانی پیش از
به گزارش ارمغان شهر ، ناصر یارمحمدیان اظهار کرد :
به گزارش ارمغان شهر، محمد باغستانی مدیرعامل شرکت
به گزارش ارمغان شهر، حبیب جهان ساز در خصوص وضعیت
  به گزارش ارمغان شهر، مدیر ناحیه نورد گرم، پس از
  • 1
  • 2
  • 3

آخرین اخبار

به گزارش ارمغان شهر و به نقل از  روابط عمومی پالایشگاه اصفهان، سیدرضا مرتضوی در نشست هماهنگی پروژه‌های تامین آب اضافه
به گزارش ارمغان شهر، سیدرضا مرتضوی در نشست خبری با اصحاب رسانه روز شوراها را به عمه اعضای شوراهای شهر و روستا تبریک گفت
به گزارش ارمغان شهر، بتازگی فیلمی در فضای مجازی با محتوای درگیری چند نفر در یک بیمارستان اصفهان با سلاح سرد منتشر شده
به گزارش ارمغان شهر ، علی فرهادی اظهار کرد: معلمان نمونه هر سال در هفته معلم انتخاب می‌شوند، امسال هم تلاش شده تا نحوه
 به گزارش ارمغان شهر ، نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی
 به گزارش ارمغان شهر، ابراهیم غلامزاده زنگنه اظهار کرد: تجارت ایران با کویت یک سویه است و در حال حاضر حدود 300 میلیون

خبرهای تصویری

  • اقتصاد
  • سیاست
  • جامعه
  • حوادث
به گزارش ارمغان شهر و به نقل از  روابط عمومی پالایشگاه اصفهان، سیدرضا ...
به گزارش ارمغان شهر، سیدرضا مرتضوی در نشست خبری با اصحاب رسانه روز شوراها
به گزارش ارمغان شهر، بتازگی فیلمی در فضای مجازی با محتوای درگیری چند نفر
به گزارش ارمغان شهر ، علی فرهادی اظهار کرد: معلمان نمونه هر سال در هفته ...
 به گزارش ارمغان شهر ، نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در
 به گزارش ارمغان شهر، ابراهیم غلامزاده زنگنه اظهار کرد: تجارت ایران با ...
بالا
ما برای ارائه سرویس های خود و بهبود تجربه شما، از کوکی ها برای اهداف بسیاری در وب سایتمان استفاده می کنیم. کوکی ها برای عملکرد بهتر سایت از قبل تنظیم گردیده اند. More details…