نمایش موارد بر اساس برچسب: فولاد مبارکه

به گزارش پایگاه خبری ارمغان شهر ، مدیرعامل فولاد مبارکه، طی حکمی «محمدجواد براتی» را به عنوان مدیر روابط عمومی این شرکت منصوب کرد.

لازم به ذکر است، محمدجواد براتی، دانش‌آموخته کارشناسی ارشد مطالعات فرهنگی و رسانه است که پیش از این سمت مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان را عهده‌دار بود.

مدیر روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان، عضویت در کمیته راهبردی روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، عضویت در شورای هماهنگی روابط عمومی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی مناطق ۳ و ۶ کشور از دیگر سوابق مدیر جدید روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه است.

گفتنی است، در این مراسم از تلاش‌ها و خدمات هادی نباتی‌نژاد با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

منتشرشده در اقتصاد

دومین روز نشست هم‌اندیشی فولاد مبارکه و شرکای کسب و کار گروه مشتریان در عرصه شرکت‌های قطعه‌سازی خودرو در تهران برگزار ‌شد؛ افزایش مدت خریدهای اعتباری و برقراری مجدد خریدهای مستقیم از مهم ترین مسایل و خواسته های مشتریان صنایع خودروسازی و قطعه سازان در دومین روز همایش شرکت فولاد مبارکه با شرکای کسب وکار خود بود.

انجام خریدهای انباری، تأمین ورق های فولادی و همکاری مطلوب واحد فروش شرکت فولاد مبارکه از دیگر نقطه‌نظرات مشتریان این شرکت در دومین روز نشست هم‌اندیشی فولاد مبارکه و شرکای کسب و کار در بخش قطعه‌سازی خودرو بود.

طهمورث جوانبخت در این نشست ضمن قدردانی از حضور مشتریان و قطعه‌سازان شرکت فولاد مبارکه در این نشست اظهار کرد: رویکرد شرکت استمرار تعامل بیشتر با مشتریان است و در این زمینه خودروسازان و قطعه‌سازان جایگاه ویژه‌ای برای فولاد مبارکه دارند.

معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه با بیان این که اطلاع از مشکلات و مسائل مشتریان برای ما اهمیت زیادی دارد، افزود: شیوع بیماری کرونا اجازه نداد ما با مشتریان خود در این گروه بتوانیم نشست‌های مستمری را برگزار کنیم، هرچند که هم‌اکنون طبق دستورالعمل‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت، محصولات فولاد مبارکه در بورس عرضه می‌شود و مشتریان نیز می‌توانند آن‌ها را خریداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: فولاد مبارکه از ابتدای بهره‌برداری و پیش از راه‌اندازی بورس کالا، محصولات خود را مستقیماً به مشتریان خود عرضه می‌کرد اما با صدور دستورالعمل‌های وزارت صنعت هم‌اکنون مجبور به عرضه محصولات خود در بورس کالاست.

جوانبخت اذعان داشت: براساس صورت‌جلسه‌ای که در سال گذشته تنظیم شد، مقرر گردید که برای فروش مستقیم محصولات فولادی به صنایع بالادستی و پایین‌دستی آماده هستیم و در این خصوص مراتب به وزارت صمت منعکس شد اما اعلام کردند که این شیوه فروش انتخاب نشود.

فولاد مبارکه درصدد است تا به صورت اعتباری با مشتریان خود کار کند

وی با بیان این که فولاد مبارکه درصدد بازگشت به روش خرید مستقیم برای ارتقای تعامل و ارتباط با مشتریان است، تصریح کرد: عرضه محصولات فولاد مبارکه در بورس کالا، فاصله این شرکت با مشتریان را بیشتر کرده و در برخی مواقع این روش‌های عرضه ما را هم سردرگم می‌کند و این امر سبب می‌شود تا بتوانیم عرضه تلفیقی ورق‌های گرم را با توجه به تقاضای بازار در دستور کار خود قرار دهیم.

معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه با اشاره به حذف سهمیه‌بندی خرید ورق گرم ابرازداشت: امیدوارم از ماه آینده بتوانیم عرضه مستقیم ورق گرم خود را به ۲ بار در ماه افزایش دهیم و اگر مشتریان نتوانستند در عرضه اول خرید خود را انجام دهند حداقل در دومین عرضه بتوانند محصولات خود را خریداری کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به درخواست مشریان فولاد مبارکه مبنی بر فراهم شدن امکان خرید اعتباری بلندمدت محصولات از این شرکت، تلاش خواهیم کرد که قطعه‌سازان نیز بتوانند محصولات فولاد مبارکه را با توجه به کارمزدهای بانکی به صورت اعتباری تا ۶ ماه خریداری کنند.

جوانبخت عنوان داشت: فولاد مبارکه درصدد است تا به صورت اعتباری با مشتریان خود کار کند و امیدواریم بتوانیم عرضه محصولات انباری را که خواسته مشتریان ما در این نشست بود را بار دیگر آغاز کنیم.

فولاد مبارکه درصدد تأمین پایدار نیاز خودروسازان کشور است

محمد تاجمیرریاحی در این نشست با تأکید بر ضرورت ثبات قیمت محصولات مورد نیاز قطعه‌سازی خودرو اظهار کرد: ثبات قیمت برای تولید فولاد مبارکه اهمیت به‌سزایی دارد چراکه در غیر این صورت چالش ایجاد خواهد شد و برای مشتریان این شرکت نیز ثبات قیمت بسیار مهم است.

مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه با بیان این که مشتریان فولاد مبارکه خواستار ثبات نرخ ورق‌های فولادی هستند و این امر خواسته هر دو طرف است، افزود: فولاد مبارکه نمی‌تواند تعامل با مشتریان خود نداشته باشد چراکه ارتباط با مشتریان ضامن تداوم پوشش خواسته‌های آنان است.

وی خاطرنشان کرد: ضروری است که واحدهای تولیدی کشور مطالبه خود را از مجلس شورای اسلامی و وزارت صمت مبنی بر شفافیت عرضه کالا در بورس را اعلام کنند چراکه بورس در تمام دنیا محلی برای کشف قیمت محسوب می‌شود

تاجمیرریاحی با اشاره به دغدغه شرکت فولاد مبارکه نسبت به صنایع پایین‌دستی اذعان داشت: فولاد مبارکه برای تولید و پشتیبانی از صنایع پایین‌دست کشور رویکرد تجاری نداشته و درصدد تأمین پایدار مواد اولیه مورد نیاز این صنایع ازجمله خودروسازی است.

وی با اشاره به تغییر شرایط کنونی و آینده‌نگری فولاد مبارکه برای ارتقای تعاملات با مشتریان خود، تصریح کرد: انتظار می‌رود با اطلاع‌رسانی قوی به نمایندگان مجلس شورای اسلامی، از آن‌ها خواست تا شفافیت عرضه کالا را از سامانه تجارت مطالبه و کشف نرخ را در بورس کالا دنبال کنند.

مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه خواستار روشن‌سازی ذهنیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به تصمیم در این زمینه توسط تولیدکنندگان شد و گفت: بسیاری از تولیدکنندگان کشور به دلیل نداشتن کد بهین‌یاب، امکان خرید محصول فولاد مبارکه را ندارند و از سوی دیگر تأکید بر این است که کل عرضه فولاد مبارکه در یک روز اتفاق بیفتد و افزایش قیمت هم نداشته باشد، درحالی که قیمت دستوری است و از سوی دیگر در بازار جهانی قیمت ورق‌های فولادی سرد و گرم اختلاف قیمت ۱۰۰ دلاری دارند.

تاجمیرریاحی ابراز کرد: امیدوارم برپایی نشست‌های هم‌اندیشی فولاد مبارکه با تولیدکنندگان، امکان همکاری میان طرفین را فراهم ساخته و پاسخ مناسب به نیاز بازار نیز داده شود.

میزان رضایتمندی مشتریان از عملکرد فولاد مبارکه به ۸۵ درصد رسید

مهدی آقازینلی در این نشست تأکید کرد: شرکت‌های برتر دنیا ازجمله پوسکو کره جنوبی عدد ۸۵ را برای رضایتمندی مشتریان از عملکرد خود تعیین کرده‌اند و شرکت فولاد مبارکه نیز توانسته با جلب رضایت مشتریان خود در صنعت خودروسازی و قطعه‌سازی به این هدف بزرگ دست پیدا کند.

وی با بیان این که روند افزایش رضایتمندی مشتریان از عملکرد شرکت فولاد مبارکه از سال ۹۶ تاکنون به صورت مستمر افزایش یافته و هم‌اکنون به ۸۵ درصد رسیده است، با اشاره به به پراکندگی جغرافیایی مشتریان گروه حمل و نقل فولاد مبارکه در کشور افزود: هم‌اکنون ۳۶ درصد مشتریان ما در استان تهران، ۱۹ درصد مشتریان ما در استان خراسان رضوی، ۱۶ درصد مشتریان ما در استان زنجان، ۷ درصد مشتریان ما در استان قزوین، ۶ درصد از مشتریان ما در استان گیلان، ۵ درصد از مشتریان ما در استان اصفهان، ۳ درصد از مشتریان ما در استان‌های مرکزی و آذربایجان شرقی و ۲ درصد از مشتریان ما در استان‌های همدان و سمنان قرار دارند.

مدیر پشتیبانی فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه با اشاره به مصرف محصولات ورق‌های فولادی در خودروسازان کشور خاطرنشان کرد: در سال ۹۶ میزان مصرف ورق‌های فولادی در صنایع خودروسازی و قطعه‌سازی کشور یک میلیون و ۶۱۴ هزار تن بود اما در سال ۹۷ و ۹۸ روند آن کاهش یافت و پیش‌بینی ما این است که در چشم‌انداز ۱۴۰۴ و میزان مصرف محصولات ورق فولادی در صنایع خودروسازی کشور به حدود ۲ میلیون تن در سال افزایش یابد.

وی اذعان داشت: آمارها نشان می‌دهد که در سال جاری میزان مصرف محصولات ورق فولادی در صنایع خودروسازی کشور به حدود یک میلیون و ۲۲۴ هزار تن رسیده است.

آقازینلی تصریح کرد: بر اساس نظرسنجی‌های انجام‌شده و بازخورد دریافتی آن از قطعه‌سازان و مشتریان گروه حمل و نقل بهبود و پایداری کیفیت محصول، خوش‌قولی و تحویل به موقع محصولات، تأمین حداکثر نیاز قطعه‌سازان، کاهش زمان رسیدگی به شکایات فنی، امکان استفاده از اعتبارات اسنادی ال.سی در بلندمدت، تأمین محصولات انباری درجه یک خودرویی و ایجاد تناسب بین مبالغ خسارت پرداخت ناشی از ادعاها با هزینه‌ها از مهم‌ترین خواسته‌های مشتریان فولاد مبارکه در صنایع خودروسازی و قطعه‌سازی بوده است.

ارتقای کیفیت محصول از مهم‌ترین برنامه‌های فولاد مبارکه برای تأمین نیاز مشتریان است

بهزاد بهادرانی نیز در این نشست تصریح کرد: تأمین نیاز مشتریان فولاد مبارکه به بهترین شکل، با اجرای طرح‌های توسعه و ارتقای کیفیت محصول، از مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت در تأمین نیازهای مشتریان است.

مدیر ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه با بیان این که ناحیه نورد سرد شامل ۲۹ پلنت در خط تولید است، افزود: هرچند که کنترل کیفیت محصول فرآیند پیچیده‌ای است، اما تمام تلاش ما در فولاد مبارکه تولید محصول با کیفیت بالا است.

وی با اشاره به مزیت‌های راه‌اندازی ریونت تاندم بر اساس تغییر سیستم اعمال نیرو خاطرنشان کرد: این خط نورد جدید تا سال آینده راه‌اندازی خواهد شد و تولید و نورد ورق سرد با کیفیت و استحکام بالا برای مشتریان شرکت فولاد مبارکه در این خط آغاز می‌شود.

بهادرانی با بیان اینکه فولاد مبارکه همواره درصدد استفاده از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا برای تولید محصولات خود است اذعان داشت: انتظار داریم در صنایع بسته‌بندی نیز بتوانیم تا ۶ ماه آینده از آخرین فناوری‌های جدید در عرصه‌های جهانی در این زمینه استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: از ۲ سال گذشته برای تولید ورق تولیدشده در ناحیه نورد سرد فولاد مبارکه از فناوری‌ها و تکنولوژی‌های جدید استفاده شده که در بهبود کیفی تولید ورق سرد در این شرکت بسیار تأثیرگذار بوده است.

نماینده یک واحد صنعتی در این نشست ضخامت ورق را یک موضوع مهم دانست و به این نکته اشاره کرد که اگر ابعاد ورق با درخواست‌های مشتریان تطبیق پیدا کند، ضایعات کمتری را به‌دنبال خواهد داشت.

وی افزود: بورس کالا، مشکل واحدهای تولیدی در تامین مواد اولیه در بخش فولاد را برطرف نکرده است.

همکاری شرکت فولاد مبارکه با مشتریان رضایت‌بخش است

در ادامه این نشست هم‌اندیشی نماینده یک شرکت تولید قطعات خودرو گفت: همکاری شرکت فولاد مبارکه با مشتریان رضایت‌بخش است و بهتر است در چنین نشست‌های هم‌اندیشی، از نمایندگان وزارتخانه مربوطه دعوت به عمل آید تا موانع برطرف شوند.

مدیر فروش یک شرکت قطعه‌ساز خودرو نیز در ادامه ضمن قدردانی از تولیدات کیفی فولاد مبارکه گفت: مشکل جدی این است که اگر به نیاز خود از تولیدات فولاد مبارکه دست پیدا نکنیم، کیفیت مورد رضایت را در بازار پیدا نمی‌کنیم.

وی افزود: واحدهای تولیدی پیش از این با خرید انباری بخشی از نیاز خود را برطرف می‌ساختند اما اکنون این امکان برداشته شده است.

بهرام طیبی عضو هیأت‌مدیره انجمن قطعه‌سازان همگن تهران و البرز در این نشست اظهارکرد: فولاد مبارکه می‌تواند با تعیین سقف دوره ۶ ماهه برای خرید اعتباری، از خودروسازان پشتیبانی کند.
وی خواستار فعالیت بیشتر واحدهای تحقیق و توسعه فولاد مبارکه شد تا بتواند پاسخگوی نیازهای نوین و صنایع پایین‌دستی باشد.

همچنین سیامک مقتدری عضو هیأت‌مدیره انجمن قطعه‌سازان همگن کشور با اشاره به موضوع بروکراسی بانک‌ها برای خرید از فولاد مبارکه تصریح کرد: چنانچه خرید اعتباری میسر نشود، بانک‌ها جریمه ۱۰ درصدی برای ما در نظر می‌گیرند که این رقم سنگینی است و به تولیدکننده تحمیل می‌شود.

رایزنی‌ اتاق بازرگانی کشور با نمایندگان مجلس برای رفع موانع تولید

محمدرضا نجفی‌منش نیز در این نشست با بیان این که جایگاه مناسب جهانی فولاد مبارکه باعث افتخار کشور است، اظهار کرد: نشست‌های هم‌اندیشی سالیانه با مدیران فولاد مبارکه سهم به‌سزایی در همکاری دوجانبه داشته و این در حالی است که در طول سال نیز خواسته‌های قطعه سازان به این واحد بزرگ صنعتی منعکس می‌شود.

رئیس انجمن قطعه‌سازان همگن افزود: صنعت قطعه‌سازی خودرو، ۱۰۰ درصد با خرید اعتباری کوتاه‌مدت مشکل دارد و چنانچه این مهم به دوره حداکثر ۶ ماهه تنظیم شود، مشکل این بخش برطرف خواهد شد.

وی خواستار افزایش ظرفیت فولاد مبارکه به عنوان بزرگترین فولادساز کشور شد و گفت: انتظار می‌رود این واحد صنعتی، گریدهای مختلف مورد نیاز تولیدکنندگان را عرضه کند تا زمینه تنوع صادرات را فراهم سازد؛ براساس آمارهای اعلام‌شده، سال ۹۹ فولاد مبارکه با حمل ۷ میلیون و ۷۵۳ هزارتن محصول رکورد جدیدی را به ثبت رساند که از این رقم، ۶ میلیون و ۴۶۵ هزار تن به تأمین بازار داخلی اختصاص داشت که نسبت به سال ۹۸ از رشد ۶ درصدی برخوردار شد.

نجفی‌منش خاطرنشان کرد: امروز واحدهای تولیدی به هر عنوان با قطع شدن برق و گاز روبه‌رو شوند، این امر در بازدهی و تولید آن‌ها نقش جدی دارد و افت تولید قطعه‌ساز، در محصول نهایی نیز خود را نشان می‌دهد؛ به منظور رفع موانع تولید(صنایع بالادستی) و قطعه‌سازان(صنایع پایین‌دستی) رایزنی‌های لازم از طرف اتاق بازرگانی کشور و انجمن یادشده با نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عمل می‌آید.

شایان ذکر است، نشست هم‌اندیشی فولاد مبارکه و شرکای کسب و کار روزهای ۱۲ و ۱۳ دی ماه سال جاری به ترتیب با مشتریان صنایع بسته‌بندی و قطعه‌سازان صنایع خودروسازی در تهران برگزار ‌شد.

در دومین روز این همایش بیش از ۷۰ نفر از مدیران و نمایندگان شرکت‌های خودروسازی و قطعه‌سازان کشور شرکت کردند که شرکت فولاد مبارکه با اهدای لوح یادبودی از آنان تجلیل و قدردانی کرد

 

منتشرشده در اقتصاد

به گزارش پایگاه خبری ارمغان شهر ،  نشست هم‌اندیشی مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه با رسانه‌های شهرستان‌های مبارکه و لنجان برگزار شد.
در این نشست، هادی نباتی‌نژاد، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله‌علیها) اظهار کرد: در راستای تداوم سلسله‌جلسات منظم روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه با اصحاب محترم رسانه، فرصت دیگری فراهم شد تا با اصحاب رسانه شهرستان مبارکه دیداری صورت گیرد.
مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه با اشاره به برگزاری جلسات متعدد روابط عمومی این شرکت با فعالان رسانه‌ای سراسر کشور خاطرنشان کرد: حجم گسترده‌ای از ارتباطات رسانه‌ای میان روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه و رسانه‌های کشور شکل گرفته است.

فولاد مبارکه گرداننده چرخ اقتصادی کشور است
وی با بیان اینکه سعی ما همواره در راستای برقراری ارتباط مؤثر و دائمی با رسانه‌ها بوده است، اما متأسفانه به دلیل محدودیت‌های دوران شیوع ویروس کرونا، دیدارهای حضوری با رسانه‌ها کاهش پیدا کرد، اذعان داشت: حمایت رسانه‌ها از فولاد مبارکه به‌عنوان یک صنعت ملی، امری بسیار ضروری و مهم است؛ چراکه این صنعت در همه عرصه‌ها خوش درخشیده و به‌نوعی گرداننده چرخ اقتصادی کشور است.
نباتی‌نژاد با تأکید بر اهمیت و جایگاه ویژه فولاد مبارکه در کشور ادامه داد: حمایت از مجموعه‌های رسانه‌ای، فرهنگی و تبلیغاتی در دستور کار روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه است، اما این نکته را هم باید در نظر داشت که با رشد فزاینده رسانه‌ها در کشور، برقراری ارتباط مستمر و مداوم با همه رسانه‌ها در یک بازه زمانی محدود امکان‌پذیر نیست.

باید به فولاد مبارکه نگاه ملی داشت
وی با بیان اینکه باید به فولاد مبارکه نگاه ملی داشت، تصریح کرد: اطلاع‌رسانی درخصوص مسئولیت‌های اجتماعی فولاد مبارکه از اهمیت زیادی برخوردار است؛ چراکه این شرکت حمایت‌های خود را در ابعاد اقتصادی، اجتماعی، بهداشتی و ورزشی از شهرستان مبارکه دریغ نکرده و انتظار ما از رسانه‌های این شهرستان بازتاب و انعکاس این فعالیت‌هاست.
مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه با اشاره به نقش ویژه رسانه‌ها در بازتاب سرآمدی فولاد مبارکه در بهینه‌سازی مصرف آب در میان فولادسازان جهان گفت: اطلاع‌رسانی صحیحی از میزان مصرف آب فولاد مبارکه صورت نگرفته که انتظار می‌رود رسانه‌ها در انعکاس اقدامات مؤثر این شرکت در خصوص صرفه‌جویی در مصرف آب اهتمام بیشتری داشته باشند.

ضرورت روایت دستاوردهای فولاد مبارکه برای تزریق امید به جامعه
 بنا بر این گزارش، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در نشست هم‌اندیشی با رسانه‌های شهرستان لنجان و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با بیان اینکه فولاد مبارکه یک افتخار ملی است و نقش رسانه‌ها در روایت توانمندی‌ها و دستاوردهای این صنعت ضروری است، اظهار کرد: فولاد مبارکه به‌عنوان صنعت استراتژیک کشور، نیازی به بازاریابی و تبلیغات برای جلب مشتری ندارد، اما همواره از رسانه‌ها خواسته و می‌خواهد که با روایت توانمندی‌ها و دستاوردهایش، احساس غرور و امید را به جامعه تزریق کنند.

تعامل با رسانه‌ها براساس شیوه‌نامه ارزیابی رسانه‌ها
وی با بیان اینکه انتظارات رسانه‌ها از شرکت فولاد مبارکه باید منطقی باشد، افزود: افزایش و گسترش رسانه‌ها در کشور باعث شده که فولاد مبارکه برای تعامل با آن‌ها براساس معیارهای ارزیابی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عمل کند.
مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه ادامه داد: در همین راستا روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه از مردادماه 1400 شیوه‌نامه‌ای برای ارزیابی رسانه‌ها و تعامل با آن‌ها تدوین کرد تا از هرگونه رفتار سلیقه‌ای در برابر رسانه‌ها اجتناب شود و اگر در این مسیر اشکالاتی وجود دارد، رسانه‌ها هستند که باید درصدد ارتقای امتیاز کیفی خود باشند.

سهم بسزای صنایع در کمک به اقتصاد و اشتغال کشور
وی با اشاره به بازدید اصحاب رسانه از خطوط تولید شرکت فولاد مبارکه در راستای آشنایی با سازگاری این صنعت با محیط‌زیست گفت: رویکردهای فولاد مبارکه در تأمین آب و تصفیه پساب در خاورمیانه و جهان کم‌نظیر است؛ بهینه‌سازی مصرف آب در فرایندهای تولید، جمع‌آوری و انتقال پساب شهری، تصفیه و بازچرخانی پساب صنعتی شرکت علاوه بر کاهش وابستگی فولاد مبارکه به آب خام، به ارتقای سطح بهداشت و حفظ محیط‌زیست منطقه منجر شده و رسانه‌ها می‌توانند پس از بازدیدی که داشته‌اند، اقدامات مهم زیست‌محیطی فولاد مبارکه را انعکاس دهند.
نباتی‌نژاد با بیان اینکه وظیفه رسانه‌ها، آگاهی‌رسانی منصفانه به جامعه است، با تأکید بر ضرورت تولید محتوای رسانه‌ای به‌ویژه در حوزه صنعت و صنایع فولادی خاطرنشان کرد: طی ماه‌های اخیر هجمه‌هایی بر صنایع کشور وارد شده و این در حالی است که صنایع علی‌رغم نیاز به انرژی و مصرف آن، سهم بسزایی در کمک به اقتصاد و اشتغال کشور دارند.

فرهنگ‌سازی برای مصرف بهینه انرژی در بخش خانگی یکی از رسالت‌های خطیر رسانه‌هاست
وی با تأکید بر ضرورت فرهنگ‌سازی در خصوص مصرف بهینه انرژی در بخش خانگی اذعان داشت: ترویج این فرهنگ یکی از رسالت‌های خطیر رسانه‌هاست؛ چراکه مصرف بیش‌ازاندازه انرژی در بخش خانگی موجب اتلاف منابع کشور خواهد شد، اما در بخش صنعت، موجب اعتلای اقتصاد کشور می‌شود.
مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه با بیان اینکه شرکت فولاد مبارکه از بدو تأسیس تاکنون در مسیر صنعت سبز حرکت کرده است، تصریح کرد: احداث تصفیه‌خانه صنعتی، ارتقای تصفیه‌خانه استحصال پساب شهرهای اطراف ازجمله اقدامات زیست‌محیطی شرکت فولاد مبارکه در آینده نزدیک است، اقداماتی که میان فولادسازان جهان سرآمد بوده و رسانه‌ها باید در انعکاس آن یاری رسانند.
علی‌محمد حبیب‌اللهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنجان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از روابط عمومی فولاد مبارکه برای فراهم کردن فرصت بازدید رسانه‌ها از خطوط تولید این شرکت اظهار کرد: وظیفه خود می‌دانیم که از صنعت کشورمان حمایت کنیم و در خصوص فعالیت‌های صنایع روشنگری کنیم.
 اسماعیل احمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مبارکه نیز ضمن تقدیر از عملکرد روابط عمومی فولاد مبارکه در راستای تقویت تعاملات با رسانه‌ها، از فراهم کردن زمینه بازدید اصحاب رسانه شهرستان مبارکه از خطوط تولید فولاد مبارکه قدردانی کرد.
سید رسول موسوی، معاون فرهنگی شهرداری مبارکه نیز در این نشست با اشاره به اهمیت مقوله فرهنگ و جایگاه رسانه، آمادگی شهرداری مبارکه برای تعامل سازنده و اجرای برنامه‌های فرهنگی مشترک با فولاد مبارکه را اعلام کرد.
همچنین در این نشست خبرنگاران شهرستان‌های مبارکه و لنجان به بیان دیدگاه‌های خود درباره بزرگ‌ترین فولادساز خاورمیانه پرداختند.

 

منتشرشده در اقتصاد

به گزارش پایگاه خبری ارمغان شهر  ، عباس اکبری محمدی، معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه با بیان این که تختال با ضخامت ۳۰۰ میلی‌متر در این شرکت به تولید انبوه رسیده است، اظهار کرد: تولید انبوه تختال با ضخامت ۳۰۰ میلی‌متر برای نخستین بار در کشور توسط فولاد مبارکه رقم خورده است.

وی افزود: در جریان تولید این محصول، ماشین ریخته‌گری شماره ۵ ناحیه فولادسازی شرکت فولاد مبارکه که طراحی، نصب و راه‌اندازی آن جهت تولید تختال با ضخامت‌های ۲۰۰، ۲۲۰ و ۲۵۰ میلی‌متر بوده است، با تکیه بر توان متخصصان داخلی، تختال با ضخامت ۳۰۰ میلی‌متر را تولید کرده و توانایی تولید تختال در عرض ۹۰۰ تا ۲۰۲۵ را نیز دارد.

معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: ماشین ریخته‌گری شماره ۵ ناحیه فولادسازی شرکت فولاد مبارکه علاوه بر قابلیت تولید این محصول با چنین ضخامتی، این امکان را به ما می‌دهد تا بتوانیم تختال مورد نیاز برای تولید لوله‌های مخصوص انتقال نفت و گاز با قطر بالا را تولید کنیم.

وی اذعان داشت: وقتی ضخامت تختال بیشتر می‌شود، نوردکار می‌تواند به خواص مکانیکی و فیزیکی لازم در این پلیت دست پیدا کند و تختال با ضخامت ۳۰۰ میلی‌متر را به ورقی با عرض ۴.۵ متر تبدیل کند که در این زمینه فقط شرکت فولاد اکسین است که قابلیت نورد با این ویژگی‌ها را در کشور دارد.

قاسم خوشدل‌پور مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد مبارکه نیز در این رابطه با بیان این که ورق تولیدشده از این تختال برای ساخت لوله‌های با قطر بالا(یعنی ۵۶ اینچ و بیشتر) استفاده خواهد شد، تصریح کرد: تختال با ضخامت ۳۰۰ میلی‌متر برای نخستین بار است که به صورت انبوه توسط فولاد مبارکه تولید می‌شود؛ این محصول در دی‌ماه سال ۱۳۹۹ برای نخستین بار به صورت آزمایشی به مقدار ۳ ذوب در این شرکت تولید و همه آزمایش‌های مورد نیاز روی آن انجام شد.

وی عنوان داشت: تختال با ضخامت ۳۰۰ میلی‌متر در شرکت فولاد اکسین خوزستان مورد آزمایش‌های لازم قرار گرفته و آنالیزهای کمی و کیفی آن نیز مشخص شده است؛ در نهایت برای تختال با ضخامت ۳۰۰ میلی‌متر ثبت سفارش صورت گرفته و روز یکشنبه ۵ دی‌ماه ۱۴۰۰ تولید انبوه تجاری این محصول آغاز شده است.

مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم ادامه داد: لوله‌های قطور مورد نیاز در انتقال خطوط نفت و گاز که با ورق‌های نوردشده تختال با ضخامت ۳۰۰ میلی‌متری فولاد مبارکه تولید می‌شوند، کاملاً وارداتی بوده و حتی کشورهای خارجی حاضر به فروش پلیت این لوله به کشور ما نمی‌شدند.

وی در پایان اضافه کرد: با توجه به اینکه ایران کشوری نفت‌خیز است و پروژه‌های نفتی زیادی در آن در حال اجراست، تولید این محصول خاص ما را از واردات آن بی‌نیاز کرده و به همین خاطر نقش به‌سزایی در خودکفایی کشور خواهد داشت؛ تولید انبوه تختال با ضخامت ۳۰۰ میلی‌متر توسط فولاد مبارکه گام بلند دیگری برای بی‌نیازی کشور از واردات لوله‌های مخصوص انتقال نفت و گاز خواهد بود.

منتشرشده در اقتصاد

 به گزارش پایگاه خبری ارمغان شهر ،  طی نامه رسمی پرفسور W.B.Lee دبیر کل جایزه جهانی سازمان‌های دانشی نو آور، فولاد مبارکه موفق شد، پس از ارزیابی در 8 محور یکپارچه با پوشش رده‌های مختلف سازمان در 3 حوزه ساختار، منابع انسانی و ارتباطات و با تمرکز بر ارزش‌آفرینی برای ذینفعان سازمان مبتنی بر 3 مؤلفه دانش، نوآوری و سرمایه فکری و در 4 مرحله ارزیابی بین‌المللی توسط کمیته بین‌المللی داوران جهانی MIKE در جمع برندگان این جایزه در سطح جهانی همچون Ernst & Young از کشور انگلستان، Nokia به طور مشترک از کشورهای سوئد و آمریکا، Aurecon از کشور استرالیا، SABIC از کشور عربستان، Everel Group و Revetil از ایتالیا، Afcons از کشور هند و CLI  و Tencent از کشور چین قرار گیرد.

محمد ناظمی هرندی معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه ضمن تبریک این موفقیت به کلیه کارکنان، دانش را مهم‌ترین سرمایه نامشهود سازمان‌ها در عصر حاضر دانست و از آن به عنوان یکی از مؤلفه‌های مهم در خلق ارزش برای ذینفعان سازمان‌ها یاد کرد و گفت: فولاد مبارکه پس از طی کردن دوران ساخت و بهره‌برداری تا ظرفیت اسمی، هم ‌اکنون با داشتن گنجینه‌ای گرانبها از دانش این دوران‌ها خود را متعهد به بکارگیری آن در جهت توسعه صنعتی کشور می‌داند.

سیامک شجاعی رئیس سیستم‌های مدیریت کیفیت و سرآمدی  نیز با اعلام این که استفاده از الگوهای معتبر مدیریتی در سطح ملی و جهانی مانند تعالی سازمانی، EFQM، MIKE و... همواره از سیاست‌های فولاد مبارکه جهت تقویت رویکردهای سازمان و شتاب بخشی به تحول و بهبود مستمر در سازمان بوده است، گفت در زمینه مدیریت دانش از 10 سال گذشته اقدام به طراحی و اجرای رویکردهای متنوع با الگوبرداری از سازمان‌های پیشرو نموده‌ایم. وی با اشاره به این که سبک رهبری سازمان‌ها و فرهنگ دانشی دو رکن اساسی در موفقیت در مقوله مدیریت دانش هستند. ضمن اعلام آمادگی فولاد مبارکه جهت تبادل تجارب خود در این زمینه با سایر صنایع، ایجاد شبکه‌های دانشی با استفاده از خبرگان صنایع در حوزه‌های کلیدی را، راه‌گشای بسیاری از مشکلات کنونی دانست و ابراز امیدواری کرد، توجه به دانش و ارزش‌آفرینی از آن برای ذینفعان به عنوان یک نگاه راهبردی در سازمان‌ها توسعه یابد.

منتشرشده در اقتصاد
صفحه1 از16
  • اقتصاد
  • سیاست
  • شورا
  • شهرستان ها
به گزارش پایگاه خبری ارمغان شهر، همچنین این شرکت
به گزارش پایگاه خبری ارمغان شهر ، مدیرعامل شرکت
به گزارش پایگاه خبری ارمغان شهر ، ابراهیم محمدی
به گزارش پایگاه خبری ارمغان شهر  ، یزدی زاده با
به گزارش پایگاه خبری ارمغان شهر ، محمد جعفر صالحی
به گزارش پایگاه خبری ارمغان شهر  ، سردار"محمدرضا
  • 1
  • 2
  • 3
آخرین اخبار
به گزارش پایگاه خبری ارمغان شهر ، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت با اشاره به بیانات مقام ...
به گزارش پایگاه خبری ارمغان شهر و به نقل از خانه ملت، در نشست علنی امروز- چهارشنبه (۶ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی گزارش
به گزارش پایگاه خبری ارمغان شهر ، مصطفی نباتی‌نژاد  اظهار کرد: زمانی که شهروندان اصفهانی بخواهند از حوزه گردشگری درآمد
به گزار ش پایگاه خبری ارمغان شهر ، سید رضا مرتضوی در دیدار  با  شماری  از هنرمندان و فرهیختگان اصفهانی با اشاره به سفر
به گزارش پایگاه خبری ارمغان شهر ، محمد نورصالحی در گردهمایی اعضای باشگاه شهراندیشان که با هدف ارائه پیشنهادها و ایده‌ها
ه گزارش پایگاه خبری ارمغان شهر  ، عباس حاج رسولی‌ها  با بیان اینکه بودجه دوره ششم طبق برنامه ۲۰ ساله‌ای که در دوره اول

خبرهای تصویری

  • اقتصاد
  • سیاست
  • جامعه
  • حوادث
به گزارش پایگاه خبری ارمغان شهر ، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز چهارشنبه
به گزارش پایگاه خبری ارمغان شهر و به نقل از خانه ملت، در نشست علنی امروز-
به گزارش پایگاه خبری ارمغان شهر ، مصطفی نباتی‌نژاد  اظهار کرد: زمانی که ...
به گزار ش پایگاه خبری ارمغان شهر ، سید رضا مرتضوی در دیدار  با  شماری  از
به گزارش پایگاه خبری ارمغان شهر ، محمد نورصالحی در گردهمایی اعضای باشگاه
ه گزارش پایگاه خبری ارمغان شهر  ، عباس حاج رسولی‌ها  با بیان اینکه بودجه
بالا
ما برای ارائه سرویس های خود و بهبود تجربه شما، از کوکی ها برای اهداف بسیاری در وب سایتمان استفاده می کنیم. کوکی ها برای عملکرد بهتر سایت از قبل تنظیم گردیده اند. More details…